Strona 1 z 1

Regulacja geometrii - z odważnikami czy bez ?

PostNapisane: 2017-03-11, 09:01
przez Piotruś
Hejka,

Pytanie przyszło na PW ale z oczywistych względów odpowiem tutaj :

p3m napisał(a):mam pytanko może będzie się orientował i bedziesz mógł mi pomóc.
Zmieniłem całe zawieszenie przednie w Audi a6 c6 2.7 quattro. ( Górne wahacze, dolne przednie wahacze, tuleje tylnich dolnych wahaczy, gumy stabilizatora)
chce podjechać na geometrie. W gdańsku jest kilka warsztatów..
Chciałem zapytać czy może się orientujesz czy w Audi robi się zbieżnośc i geometrie pod obciązeniem ( tak było w moim BMW które miałem wcześniej) ewentualnie jakie powinny być parametry tego obciązenia.
Masz może informację co w tej kwestii mówi producent ??

Metody z minionej epoki (np. PF125p lub PF126p) rzeczywiście stosuje się już tylko w takich wynalazkach jak opel i bmw.
Audi ustawia się "na pusto" bez kłopotliwego "załadunku" ciężkich jak cholera odważników.

PS:
Przy okazji kolejny raz uprzejmie proszę by WSZYSTKIE PYTANIA TECHNICZNE zadawać WYŁĄCZNIE NA FORUM PUBLICZNYM, bo od tego jest i w tym celu zostało stworzone.
Ja naprawdę nie mam czasu (ani specjalnej ochoty) na prywatną korespondencję techniczną (chyba że z 23 do 28-letnią laską bez zahamowań, to chętnie zrobię wyjątek) .

Re: Regulacja geometrii - z odważnikami czy bez ?

PostNapisane: 2017-05-29, 20:36
przez Porsche123
Z tym, że nie każdy potrafi w tym aucie geometrię ustawić. Zaczynamy oczywiście od tyłu, a przod regulujemy sankami.
I dopiero potem zbieżność. Mi ustawił diagnosta na sprzęcie 3D i jest super. Poprzedni wziął kase i spaprał choc twierdził, że jest dobrze.
A tyłu nawet nie ruszył.

Re: Regulacja geometrii - z odważnikami czy bez ?

PostNapisane: 2017-05-31, 13:10
przez Bezi
Piotruś napisał(a):Metody z minionej epoki (np. PF125p lub PF126p) rzeczywiście stosuje się już tylko w takich wynalazkach jak opel i bmw.


I tutaj bym sie nie zgodził.