Janis napisał(a):Ok, czyli wychodzi że CZAKRAM zna się na montażu BRC, chociaż można poprawić;) Patrzyłem na stronę tego Energy, wychodzi na to że oni ogólnie przejęli serwis CZAKRAMU, więc zdecydowałem że zamontuje u nich.
Przepraszam za to co napiszę, nie gniewaj się kolego ale takie rozumowanie jest nie tylko naiwne ale i śmieszne. Napisałęś "CZAKRAM zna się" gdy tymczasem to jest cała sieć a nie nawet jeden konkretny zakład. A w gazowaniu auta trzeba szukać duzo wężej: musisz znaleźć konkretnego 1 (jednego
!) człowieka który będzie wiedział co robi i dlaczego, co Ci tego nie spaprze i który w razie gdybyś szukał później pomocy nie wysle Cię na drzewo i nie każe przyjechać za np. 2 tygodnie bo on teraz ma duzo pracy z zakładaniem nowych instalacji i nie ma dla Ciebie czasu
Tym bardziej gdy widzę, że jeszcze sam nie masz za wiele orientacji w temacie to musisz komuś zaufać. I nie patrz żeby decydującym czynnikiem było parę złotych taniej i parę km bliżej !
To nie jest żaden argument !
Ja jechałem z Poznania ponad 200 km na montaż, a teraz jeżdżę na przeglady i wymiany filtrów, raz na 12 000 km, a poza tym jak na razie (tfu, tfu
niewiele sie dzieje
Co do lubryfikacji i jej wpływu na żywotność zaworów to ja nie znalazłem jeszcze żadnego konkretnego technicznego dowodu aby to miało znaczenie dla żywotności czegokolwiek. Oczywiście każdy może mieć inne zdanie, bo wydaje swoje pieniądze
Najlepiej zarejestruj sie na lpg-forum (a może i inne też), obryj sie na ile możesz w teorii, silnik masz dosyć popularny więc znajdziesz niemalże gotowe rozwiązania, w zakładce "polecane warsztaty" znajdziesz może tez potrzebne informacje