Strona 2 z 2

Re: Problem na wolnych obrotach i przy zapalaniu

PostNapisane: 2014-07-29, 19:58
przez RomanS
gary2000, upewnij się czy za kazdym razem pod słowem "wymiana rozrządu" wszyscy rozumieją to samo. Jeden pomysli o samym pasku zebatym, drugi o pasku z jedną dużą rolką a trzeci dołozy małą rolkę od napinacza hydraulicznego itd.
To Ty musisz okreslic co chcesz aby wymieniono. Ja niedawno przerabiałem temat i dla mnie był to zestaw obowiązkowy: pasek zębaty, duża rolka, napinacz hydrauliczny z małą rolką, pompa wody i dodatkowo pasek wielorowkowy. Moznaby dołozyć jeszcze napinacz paska wielorowkowego i pasek napędu klimy. Zostawiłem to celowo, bo tak chciałem.
Po drugie cena zapewne zależy od tego co za części chcą Ci włożyć (najchętniej takie na które mają najwieksze rabaty).

Co do błędów to skasuj wszystkie i zobacz które pojawią się ponownie. No i wtedy ponaprawiaj te zespoły które wywaliły błąd.

Re: Problem na wolnych obrotach i przy zapalaniu

PostNapisane: 2014-07-29, 21:34
przez gary2000
Dzięki za celne uwagi.
Zastanawiam się nad takim zestawem:
http://www.rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-Audi ... 55709/1779

do tego pompa wody + dodatkowe paski klinowe
Jakbym pominą coś ważnego to proszę o info.

Pozdr