Strona 1 z 1

Kody błędów, prośba o interpretację

PostNapisane: 2015-01-26, 19:49
przez loocaz
Witam
Podpiałem z kolegą dziś VAG'a i nawychodziło strasznego syfilisu. Ogólnie mam problem z "drgającym silnikiem" cos jakby nie chodził na wszystkie gary w wolnych obrotach nie mówiąc o jałowym bo chodzi jak stary roztrząsacz.Prosiłbym o interpretację i pomysły od czego zacząć.

P0139 - Oxygen (Lambda) Sensor Bank-1 Sensor-2, Slow Response
P1128 - Long Term Fuel Trim Mult., Bank-1, System too Lean
P0102 - Mass Air Flow Sensor (MAF) (G70), Signal too Low
P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0301 - Cylinder 1, Misfire Detected
P0302 - Cylinder 2, Misfire Detected

Domyślam się że 1 i 3 błąd to lambda za katem i przepływka do wymiany, ale reszta nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Możę ktoś ewentualnie naprowadzić mnie od czego zacząć.
Dzięki za wszelkie pomysły i sugestie.

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

PostNapisane: 2015-01-26, 19:55
przez nie pamietam 82
Siema .

Spróbuj przełożyć/zamienić cewki z cyl. 1 i 2 na/do cyl. 3 i 4 - jeżeli błąd P0301 i P0302 "pójdzie" za nimi to znaczy , że cewki do wymiany . Po wymianie i usunięciu błędów 3 ostatnie błędy z Twojej listy powinny a raczej na pewno się nie pojawią ponownie <okok>

pzdr'a <luzik>

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

PostNapisane: 2015-01-26, 20:03
przez gregor
Raczej wygląda na uszkodzoną przepływkę, odepnij ją i sprawdź czy po chwili unormują się obroty.

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

PostNapisane: 2015-01-26, 20:30
przez loocaz
Po odpięciu przepływki żadnej reakcji. Sprawdzałem też multimetrem i napięcie po dodaniu gazu w przewodzie sygnałowym nie rośnie w ogóle, oporność też sprawdzona działa na zwarciu.
Dodam że pali jak smok 15L/100km :-/

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

PostNapisane: 2015-01-26, 21:41
przez daniel.z
świece, cewki, przepływka, fajki ...
lambdy ...
wymiana lub bardzo konkretne sprawdzenie.

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

PostNapisane: 2015-02-01, 09:21
przez m4n77
Kolego tu nie ma czegos takiego jak fajki :P są tylko cewki.

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

PostNapisane: 2015-02-01, 14:31
przez kowal51
m4n77 napisał(a):Kolego tu nie ma czegos takiego jak fajki :P

A zakończenia przewodów zapłonowych ("potocznie") to ?? ;)
Chyba to miał na myśli kolega daniel.z, <luzik>

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

PostNapisane: 2015-02-01, 16:39
przez RomanS
kowal51 napisał(a): m4n77 napisał(a):Kolego tu nie ma czegos takiego jak fajki :P


A zakończenia przewodów zapłonowych ("potocznie") to ?? ;)
Chyba to miał na myśli kolega daniel.z, <luzik>


No właśnie w 2,0 ALT przewodów zapłonowych nie ma wcale a wcale :mrgreen:

Re: Kody błędów, prośba o interpretację

PostNapisane: 2015-02-01, 16:45
przez m4n77
Dokładnie :D są tylko 4 przewody zasilające, zwykle kable 2 od zasilenia 2 sterujące na każdą indywidualną cewkę. I nie ma żadnych przewodów zapłonowych :D