Strona 1 z 1

Proszę o pomoc.

PostNapisane: 2017-03-23, 13:48
przez bokiter
Witam, mam na imię Bogdan i posiadam audi a6 c5 2,4 quatrro v6 99rok. Proszę o wyrozumiałość jeżeli piszę w innych miejscach niż powinienem . Zadko korzystam z neta i nie bardzo mam w tym wprawę . Moje autko kupiłem niedawno i od początku mam wrażenie że bardzo słabo się rozpędza tak jakby nie miało mocy, Audi pięknie się zbiera ale dopiero po setce . Chodzi równo bez falowania itp. Zawsze odpala za pierwszym strzałem , Może już niedługo sprzęgło będę musiał wymienić ale jeszcze trochę pojezdzi , Komputer nie pokazuje żadnych błędów , wymieniłem wężyki od podciśnienia, nie dostałem się tylko do jednego elementu który podobno jest schowany pod błotnikiem od kierowcy . Jak wyprzedzam to muszę się mocno zastanowić ,co innego powyżej setki bez problemu, Auto reaguje tak samo na benzynie jak i na gazie, Proszę o nakierowanie co najpierw sprawdzić , Przepraszam jeżeli napisałem nie w tym dziale co trzeba ale na razie strasznie się tu motam. W razie co mój adres poczty blazko28@wp.pl Jestem z okolic Elbląga , benzyny pali przy spokojnej jezdzie mieszanej 15l a gazu 16l max 120km/h, przebieg auta to prawie 300 000. Może ktoś coś podpowie ,dziękuję z góry.

Re: Proszę o pomoc.

PostNapisane: 2017-03-23, 21:27
przez mateusz_918
jest taki dział tu jak Diagnostyka VAG. wejdz tam przeczytaj regulamin zrób logi, to na bank ci ktos cos wiecej powie.ja po tym co napisałes mogę ci powiedzieć ze za duzo pali jak na 2.4 quattro

Re: Proszę o pomoc.

PostNapisane: 2017-03-24, 10:17
przez bokiter
Bardzo dziękuję za odpowiedz, też mi się wydaje że za dużo pali, ale niektórzy twierdzą że v6 i quatrro ,plus ciężkie auto musi dużo palić , Tylko nie wiem skąd u innych takie małe spalanie, pozdrawiam

Re: Proszę o pomoc.

PostNapisane: 2017-06-03, 08:28
przez tx-didi
od frontu silnika, przy kolektorze ssacym masz takie 'baczki' podcisnieniowe + dzwignie (sterowanie klap w kolektorze - do 'skracania'/'wydlużania' dolotu) oraz dwa zaworki elektromagnetyczne. Warto zweryfikowac czy calosc w ogole 'chodzi'.... wydluzony dolot to wiekszy moment od dolu wlasnie.... chyba pozycja 'spoczynkowa' to dolot skrócony, wiec wieksza moc na wyzszych obrotach....