Strona 2 z 3

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-23, 23:20
przez bendzji
szukaj poliftowego diesla EU - podpasują na pewno 4B0 920 933G i M

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-24, 00:04
przez adaskinho
i to komplet z zegarami?

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-24, 07:45
przez bendzji
To tylko numer licznika , nie bardzo rozumiem komplet?

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-24, 08:31
przez nie pamietam 82
Tak, wymieniasz CAŁĄ "skrzynkę" (zegary, wyświetlacze, wskazówki, elektronikę i obudowę) ;-) .

Wysłane dzięki Tapatalk.

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-24, 09:14
przez bendzji
nie pamietam 82 napisał(a):Tak, wymieniasz CAŁĄ "skrzynkę" (zegary, wyświetlacze, wskazówki, elektronikę i obudowę) ;-) .

Wysłane dzięki Tapatalk.

Aha może w ten sposób kolega myślał , nie zaczaiłbym ;):lol:

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-24, 11:41
przez bumilka
A nie przeszkadza, że obrotomierz jest inaczej wyskalowany w przypadku diesla? Legalnie zawsze do czerwonego :-D

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-24, 13:47
przez nie pamietam 82
<mysli> , przecież Kolega adaskinho ma 1.9 TDi (wszystko gra ;-) ) .



Wysłane dzięki Tapatalk.

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-24, 14:12
przez bendzji
Ale jazda ;):D

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-24, 15:45
przez Witia
adaskinho jak byś jednak postanowił pozostać przy półfisie to posiadam taki licznik VDO bez obudowy wyjęty z diesla 1.9
Obrazek

Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2015-12-25, 11:53
przez bumilka
No to ok, zmylił nie ten post



daniel3262 napisał(a):Witam,sorki za duble posta :-D mam następujące problemy z wymianą zegarów:
-problem jest taki, że moje zegary z fisem są z benzyny i się różnią od moich z TDI:
Obrazek
Obrazek
-Czy da się na zwykłym kablu zakodowac zegary?jeśli tak to jak mogę to zrobić
i co tu robić,odesłać je do faceta u którego kupiłem? jutro będę próbował.

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2016-11-07, 19:26
przez raper195d
Panowie podczas montażu ramek chromowanych do licznika uszkodzilem lekko taśmę wyswietlacza 1/2 fis i nie wyswietla komunikatu. Jako że nie wchodzi w grę lutowanie tego to chcę wymienić licznik. Otóż moje audi jest 1999 i mam białe podswietlenie już i cyfrowy zegar. I teraz pytanie, czy licznik od nowych roczników can podejdzie bez gadania i czy jak zamontuje pełny fis bez manetki u mnie bedzie wyswietlac to co wcześniej na 1/2?

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2016-11-08, 07:22
przez bendzji
Pierwsze polifty powinny działać , wszystko zależy od tego czy twój ECu skomunikuje się z licznikiem po can , bo część poliftów z roczników pozniejszych ( zwłaszcza liczniki diesla i rs6 ) nie ma w ogóle komunikacji analogowej.

Jak masz kod silnika?

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2016-11-10, 09:45
przez raper195d
Avg

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2016-11-10, 10:57
przez bendzji
Powinny wszystkie działać ,radio jakie masz?

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

PostNapisane: 2016-11-11, 09:35
przez raper195d
Audi symphony

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka