Audi A6 C5 2.5 AFB Problem z zasilaniem + licznik
Napisane: 2020-02-19, 04:43
Witam. Po podpięciu pod komputer i scanie VCDS'em okazało się że w mojej A6stce występuje problem 18010/P1602/005634 - Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low
Po przetłumaczeniu kominikatu wyszło coś w tym stylu "za małe napięcie na uruchomionym silniku", z resztą znacie się bardziej to po samym kodzie błędu będziecie wiedzieć o co chodzi.
Przyczyną napewno nie jest akumulator - auto odpala na strzała, często słucham muzyki na zgaszonym silniku przez pare godzin i aku jeszcze nie padł ani razu.
Szukałem pomocy po internecie, natknąłem się na przypadek w którym ktoś miał uszkodzony jeden z kabli idących pod kierownicą (plastik pod kierą), u mnie te kable wystają i może to tam jest przyczyna. Naprowadzi ktoś troche? Bo jestem totalnie zielony jeśli chodzi o mechanike, a nie chce stracić niepotrzebnie pieniędzy na mechaników, jeśli być może naprawie to sam. Jutro moge wrzucić zdjęcie kabli o które mi chodzi. Kable wystają mi z plastiku pod kierownicą, tego nad pedałami, nie ma ich dużo ale chciałbym wiedzieć od czego są, i jak naprawić usterkę bo napewno były juz takie przypadki i może ktoś pomoże.
2) Licznik - wyświetla stare błędy (hamulce-w pełni sprawne, nowe tarcze klocki, spryskiwacze - działają nie wiem czemu się wyświetla, akumulator - to akurat racja (błąd 18010), nie pokazuje ładowania wskazówka nie reaguje nigdy, wskazowki od obrotow i poziomu paliwa czasami nie spadaja po zgaszeniu silnika - zacinaja się. Bledy wystepuja tylko na liczniku bo w programie diagnostycznym (VCDS itp) nie wykrywa ich.Czekam na odpowiedź, może obędzie się bez kosztów.
Po przetłumaczeniu kominikatu wyszło coś w tym stylu "za małe napięcie na uruchomionym silniku", z resztą znacie się bardziej to po samym kodzie błędu będziecie wiedzieć o co chodzi.
Przyczyną napewno nie jest akumulator - auto odpala na strzała, często słucham muzyki na zgaszonym silniku przez pare godzin i aku jeszcze nie padł ani razu.
Szukałem pomocy po internecie, natknąłem się na przypadek w którym ktoś miał uszkodzony jeden z kabli idących pod kierownicą (plastik pod kierą), u mnie te kable wystają i może to tam jest przyczyna. Naprowadzi ktoś troche? Bo jestem totalnie zielony jeśli chodzi o mechanike, a nie chce stracić niepotrzebnie pieniędzy na mechaników, jeśli być może naprawie to sam. Jutro moge wrzucić zdjęcie kabli o które mi chodzi. Kable wystają mi z plastiku pod kierownicą, tego nad pedałami, nie ma ich dużo ale chciałbym wiedzieć od czego są, i jak naprawić usterkę bo napewno były juz takie przypadki i może ktoś pomoże.
2) Licznik - wyświetla stare błędy (hamulce-w pełni sprawne, nowe tarcze klocki, spryskiwacze - działają nie wiem czemu się wyświetla, akumulator - to akurat racja (błąd 18010), nie pokazuje ładowania wskazówka nie reaguje nigdy, wskazowki od obrotow i poziomu paliwa czasami nie spadaja po zgaszeniu silnika - zacinaja się. Bledy wystepuja tylko na liczniku bo w programie diagnostycznym (VCDS itp) nie wykrywa ich.Czekam na odpowiedź, może obędzie się bez kosztów.