Krzysztof1967 napisał(a):rurka jest zimna, lecz jaką ma temperaturę "zabij a nie powiem"
Krzychu, jeżeli ta grubsza rurka jest ewidentnie zimna (zimniejsza od powietrza z nawiewów), to znaczy, że z układem klimatyzacji wszystko jest ok, a problem lokuje się wyłacznie w prawidłowym ustawieniu klap sterowanych silniczkami krokowymi.
Jeżeli nie wykonywałeś nastaw podstawowych to :
- odczytaj i zapisz pamięć błedów
- wykasuj błedy (o ile jakieś są)
- wykonaj procedurę nastaw podstawowych, opis poniżej
- ponownie sprawdź błędy
Wprowadzenie nastaw podstawowych jest dziecinnie łatwe, podpinasz VAG'a, łączysz się z klimą i wciskasz guzik z numerm 04 (nastawy podstawowe, basic settig).
W okienku wyboru wpisujesz kanał 01 i zatwierdzasz (idź, go).
Powinno się pojawić (jeśli dobrze pamiętam) 10 okienek, choć nie wszystkie będą wykorzystane. Najpierw będą tam trzycyfrowe wartości (pozycja poszczególnych klap), które po chwili powinny zmierzać do zera (będziesz słyszał i odczuwał zmiany nawiewu z poszczególnych kratek). Gdy wszystko ustawi się na zero procedurę możesz uznać za zakończoną.
Po wyjściu z nastaw podstawowych odpalasz kontrolnie pamięć błędów i sprawdzasz czy ewentualne błędy wracają (oby nie).
Przy odrobinie szczęścia będzie to koniec Twoich kłopotów.
Teraz ruch po Twojej stronie
... .