Strona 1 z 1

PostNapisane: 2013-12-12, 01:30
przez sosna
Pierwsze to wymienilbym płyn do wspomagania, albo skontrolował przynajmniej jego stan, czy się nie pieni, a jeżeli to nie pomoże to szukalbym dalej problemy przy pompie w ostateczności maglownicy jeżeli piszeszesż ze było już coś tam przy niej robieone

PostNapisane: 2013-12-12, 07:55
przez kowal51
Aikon, dobrze by było abyś przy pomocy VCDS-a mógł odczytać zapisane błędy.
Wiem że przed zakupem wymieniana lub naprawiana była maglownica.

Na tej podstawie trudno określić z jakiego powodu była wymieniana przekładnia kierownicza i czy wymieniana była razem z czujnikiem/ zaworem przekładni.
Aikon napisał(a):Dodatkowo słyszalne jest wtedy takie "klikanie" dobiegające z konsoli od strony pasażera.

Jeżeli to "klikanie" jest dźwiękiem przypominającym załączanie/wyłączanie przekaźnika ,dobiega z okolicy schowka pasażera i "przycinanie" ruchu kierownicy występuje w jednym czasie to możliwe że masz uszkodzony moduł/sterownik mocy instalacji elektrycznej (u Ciebie chyba 4F0907280E). Łatwo to sprawdzić, trzeba wyjąć schowek pasażera (moduł znajduje się nad nim) i po prostu na wstępie posłuchać :)