Strona 1 z 1

PostNapisane: 2013-09-15, 10:32
przez RomanS
Maximus napisał(a):Dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej. Wszystko jest ok. Klient sprawdzał szarpakami.


Widziałem niejedno auto sprawdzane szarpakami gdzie nie zauważono luzów. Nie chcę nic przesądzać ale głównie zależy to od umiejętności sprawdzającego.
Głównie zauważają już stany agonalne gdzie przeguby czy gumy wyłażą już na wierzch :lol:

Poza tym przy wyłączonym silniku tez coś słyszę ale sprawdź na postoju na odpalonym, w końcu to są normalne warunki pracy tego układu. Jeśli wówczas coś będzie to nie ma siły- gdzieś jest luz ! :)

PostNapisane: 2013-09-15, 11:08
przez Andi
Maximus, w sluzbowym 2 letnim i rocznym mercedesie jest to samo , jak silnik wlaczony nic nie slychac
Normalna praca tego ukladu to taka , gdy silnik i pompa wspomagania pracuje pomagajac maglownicy przez przeplywajacy plyn wspomagania. ;-)
Prawda tez jest taka ,z e przy 16 letnim audi te stuki sa o niebo mniejsze,
ale jezeli na pracujacym silniku jest wporzadku (brak stukow/luzow) to wg serwisu mercedesa i stacji przegladowych jest ok.