Strona 1 z 2

Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-09-30, 20:02
przez rysiek19
Witam kolegów proszę o ocenę logów kąta wtrysku i korekcji wtrysków ,wtryski były wyciągnięte do sprawdzenia i po założeniu wszystko się rozjechało http://vaglog.rtnet.pl/log_187966.html 13 i 14
http://vaglog.rtnet.pl/log_187967.html 000
http://vaglog.rtnet.pl/log_187968.html 04 bs

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-09-30, 21:44
przez Andzin
rysiek19, A podłączonony wtrysk sterujący(3) ten z tym kabelkiem? <mysli>
A może kabel przeciołeś właśnie od tego wtrysku? <mysli>
Ja bym zaczął od tego.

Pozdrawiam.

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-09-30, 21:59
przez rysiek19
nie ma

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-10-01, 19:38
przez rysiek19
Koledzy pytane czy mogę założyć wtryski do AKE 180KM OD BDH 180 KM

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-10-02, 13:16
przez kowal51
rysiek19 napisał(a):Koledzy pytane czy mogę założyć wtryski do AKE 180KM OD BDH 180 KM

W/g ETKI, nie.
:arrow: 2-5-tdi-numery-katalogowe-wtryskiczaczy-i-pomp-wtryskowych-t967.html

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-10-02, 18:44
przez rysiek19
Jedna różnica jaka morze być to ciśnienie na wtryskach i końcówka

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-10-04, 20:49
przez rysiek19
Nowe logi
http://vaglog.rtnet.pl/log_188320.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_188322.html
Nie wiem dlaczego w grupie 4 blok 3 Actual start jest cały czas 0.0 jak dodam gazu jest zmiana.



Koledzy nikt nie podpowie co jest przyczyną .

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-10-23, 18:47
przez alus
rysiek19, czujnik wzniosu iglicy G80 padnięty, pomierz na wtyczce (na ścianie grodziowej, idź po przewodzie od wtrysku) powinno być 80-120 Ohm i zwarcie do masy, jeżeli jest inaczej jest do wymiany

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-10-25, 14:06
przez rysiek19
Sprawdzałem wtrysk sterujący i jest 95 ohm i nie ma żadnego błędu ,tylko z tym ustawieniem kąta wtrysku jest problem zero reakcji w bloku nr.3,grupa 4 w BS.

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-10-26, 16:18
przez Piotruś
Rysiek19, według logów z pierwszego posta wynika, że 30-09-2014 o godz. 13:41 kąt wtrysku ustawiał się jak najbardziej prawidłowo, a z logów powyżej wydaje się, że przestawiacz stoi jak zamurowany.
Co się mogło zmienić ? W czymś grzebałeś ?

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-10-27, 22:08
przez rysiek19
Piotruś nie jestem pewien ale chyba wymieniałem wtryski.

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-11-25, 13:06
przez rysiek19
Witam wstawiam nowe logi , silnikiem trochę rzuca i przy odpalaniu po dłuższym postoju puszcza chmurkę proszę o ocenę i co do naprawy
statyczne.
http://vaglog.pl/log_194558.html ,000
http://vaglog.pl/log_194557.html ,000,001
http://vaglog.pl/log_194560.html ,003,004
http://vaglog.pl/log_194564.html ,007,011
http://vaglog.pl/log_194567.html ,013,014
http://vaglog.pl/log_194568.html ,018

BS.
http://vaglog.pl/log_194562.html ,003
http://vaglog.pl/log_194563.html ,004
http://vaglog.pl/log_194566.html ,011

dynamiczne
http://vaglog.pl/log_194559.html ,001,003
http://vaglog.pl/log_194561.html ,004,008
http://vaglog.pl/log_194565.html ,010,011

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-11-26, 08:46
przez Piotruś
Cholera :-o :[ .
Dużo tych problemów :roll: <zalamka> .

Po kolei:
- słabawy termostat (mały problem ale zimą będzie się przypominał)
- nieżywy (lub zaślepiony) EGR (moim zdaniem powinien być sprawny ale to też nie jest największy problem na obecną chwilę)
- irracjonalne zachowanie (odczyty) kąta wtrysku (raz działa, raz stoi jak zamurowany, nie potrafię tego zinterpretować na odległość ale zacząłbym od próbnej podmiany wtrysku sterującego w 3 cylindrze)
- wysoko stoi turbina (na biegu jałowym) ale może się to łączyć z nieżywym EGR, a w odczytach dynamicznych nie bardzo przeszkadza, więc na razie luzik w tej kwestii
- nieakceptowalna żadną miarą, kompletnie nie do przyjęcia jest korekcja 3-go cylindra (to ten z wtryskiem "sterującym" G80) i módl się żeby był to problem tego wtrysku a nie mechaniczne uszkodzenie hydrauliki zaworowej lub głowicy, zaworów, etc. ...
W KAZDYM RAZIE OD TEJ USTERKI MUSISZ ZACZĄĆ WSZELKIE DZIAANIA PRZY SILNIKU I ŻEBY BYŁO JASNE, DO CZASU JEJ USUNIĘCIA WE WŁASNYM INTERESIE POWINIENEŚ ZAPRZESTAĆ EKSPLOATACJI

Na miły początek dnia tyle Ci wystarczy :( .

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2014-11-26, 15:07
przez rysiek19
dzięki Piortuś na początek się przyznam że po wymianie wtrysków na inne korekcja się rozjechała na starych było ok wibracji też nie było i kont wtrysku też był dobry sprawdzałem wałki i przy okazji wyjełem wtryski jak rozpylają był nagar i ,a wstyd się przyznać że sam wtryski załatwiłem szczotką drucianą sterujący został tylko końcówkę wymieniłem ,rozrząd i termostat nowy winę chyba miał czujnik po wymianie pokazuje 90 a stary 80 +- na zegarze a na kompie jak widać .EGR stoi ale to n18 do wymiany

Re: Logi kąta wtrysku 2,5 ake

PostNapisane: 2015-02-22, 11:52
przez rysiek19
Witam,koledzy wymieniłem wtryski na inne bo tamten sterujący był uszkodzony mechanicznie i nie można było ustawić kąta zawór n18 też wymieniony
i prosił bym o ocenę logów po wymianie tych rzeczy

http://vaglog.pl/log_205016.html ,statyczne 1.3.4
http://vaglog.pl/log_205024.html ,statyczne 13,14,18
http://vaglog.pl/log_205020.html ,bs 3
http://vaglog.pl/log_205022.html ,bs 4
http://vaglog.pl/log_205023.html ,bs 11
http://vaglog.pl/log_205017.html ,dynamiczne 1,3
http://vaglog.pl/log_205021.html , 4,8
http://vaglog.pl/log_205018.html , 10,11