Strona 1 z 1

Prośba o analize logów.

PostNapisane: 2016-11-25, 11:13
przez dawka7
Witam, auto ostatnio słabiej się zbiera. podczas logowanie grupy 004 bs, nagle zgasło, przy ponownym logowaniu było już ok. pompa się kończy?
auto A6 C5 2.5 TDI AFB 150KM ' 98 FWD


Statyczny:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_5bvd4ec.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_92Z1Q.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_43n3Wp.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_aidXm.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_M5m97.html
Grupa 014: http://vaglog.pl/log-014_hr940.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_3Doo6p.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_9dWteV.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_Lj62wN.html

Basic settings:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_74l1Z.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_Bf5b8.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_Pq45Skq.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_7SGgq.html

dynamiczne postaram się dorobić.
z góry dziękuje, pozdrawiam,

Re: Prośba o analize logów.

PostNapisane: 2016-11-27, 19:03
przez Piotruś
Korekcje lewej głowicy sam widzisz - niby jeszcze w normie ale już wysokie.
Dawka paliwa na biegu jałowym nienaturalnie niska, ale tak już było w poprzednich logach.

Nie wiem co doradzić. Statystycznie wygląda mi to na pompę ze zdrutowanym (lub podmienionym z innej) sterownikiem.
Jeżeli sterownik jest nie od tej pompy, to nienaturalnie niskie dawkowanie może się tak tylko pokazywać w odczytach lecz w rzeczywistości być może jest OK ... ??
Zatrzymanie silnika po przełączeniu na BSy na pewno nie jest normalne ani częste. Ja chyba wcale takiego przypadku nie pamiętam ale podejrzewałbym albo właśnie problem ze sterownikiem VP44, albo pogorszające się ciśnienie robocze wewnątrz pompy.

Gdybym to ja miał takie problemy - VP44 nieodwołalnie lądowałoby w serwisie Boscha na sprawdzenie i prawdopodobną regenerację.
Ale na odległość można sobie pospekulować, a kasa i decyzje należą do Ciebie ... .