[APR 2.8] Proszę o pomoc w analizie logów
Napisane: 2017-06-13, 21:42
witam serdecznie,
mam ostatnio pewne problemy z praca silnika, wywala bledy i probuje znalezc punkt zaczepienia.
auto ma instalacje lpg, wtryski juz leja wiec czekaja na wymiane - gazownik prosil, abym uporal sie z innymi bolaczkami przed wymiana wtryskow i regulacja. pytanie, czy bledy wynikaja z lejacych wtryskow i ich wymiana wyeliminuje wiekszosc bledow?
logi sond lambda dla grup 032 i 033 bieg jalowy i obciazenie do 3tys. obr. logi wykonane na benzynie bo na gazie sa korekty rzedu 30%.
http://vaglog.pl/log-032_033_vZrg45.html
a bledy:
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-00 - -
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground
P1530 - 35-10 - - - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 35-10 - - - Intermittent
sprawdzalem bezpieczniki w kabinie i raczej wszystkie sa ok.
bede bardzo wdzieczny za jakas wskazowke, od czego zaczac.
dzisiaj bledy skasowalem, potem odlaczylem aku (niestety raz na kilka lat kasuje mi date i godzine na liczniku i znika mi wskazanie temp i tylko odlaczenie aku to wskazanie przywraca). przejechalem sie autem na gazie i bledy na razie sie nie pojawily, ale pewnie wroca jak miesiaczka co miesiac.
mam ostatnio pewne problemy z praca silnika, wywala bledy i probuje znalezc punkt zaczepienia.
auto ma instalacje lpg, wtryski juz leja wiec czekaja na wymiane - gazownik prosil, abym uporal sie z innymi bolaczkami przed wymiana wtryskow i regulacja. pytanie, czy bledy wynikaja z lejacych wtryskow i ich wymiana wyeliminuje wiekszosc bledow?
logi sond lambda dla grup 032 i 033 bieg jalowy i obciazenie do 3tys. obr. logi wykonane na benzynie bo na gazie sa korekty rzedu 30%.
http://vaglog.pl/log-032_033_vZrg45.html
a bledy:
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-00 - -
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground
P1530 - 35-10 - - - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 35-10 - - - Intermittent
sprawdzalem bezpieczniki w kabinie i raczej wszystkie sa ok.
bede bardzo wdzieczny za jakas wskazowke, od czego zaczac.
dzisiaj bledy skasowalem, potem odlaczylem aku (niestety raz na kilka lat kasuje mi date i godzine na liczniku i znika mi wskazanie temp i tylko odlaczenie aku to wskazanie przywraca). przejechalem sie autem na gazie i bledy na razie sie nie pojawily, ale pewnie wroca jak miesiaczka co miesiac.