Strona 1 z 1

Immo

PostNapisane: 2018-04-21, 21:06
przez Artursq5
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Chciałem wymienić dziś komputer w A6 C5 BDV. Nie mając żadnego pinu udało mi się programem Vag-com jakoś go podmienić. (25 potem adaptacja i immobilaizer działa poprawnie na nowym). Jednak palą mi się ABS i ESP oraz nie chodzi obrotomierz(pokazuje że nowy ECU nie został poprawnie zakodowany). Chciałem wrócić więc do starego komputera ale okazuje się ze tam teraz miga dioda immobilaizera i auto gaśnie po sekundzie. Jak teraz wrócić do starego ECU lub poprawnie zaadaptowac nowy? Z góry dziękuję za pomoc. Artur

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-22, 06:18
przez bendzji
A po co podmieniales komputery? I na jaki podmienileś?

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-22, 10:30
przez Artursq5
Witam.Czasami przerywał podczas jazdy.Wymienilem na taki sam 3B0907552J. Na tym podmienionym brak obrotomierza i palą się kontrolki od ABS i ESP. Dziwna rzecz bo niby bez pinu nie powinienem móc nic zrobić ( immo 3) a na nowym komputerze mogę odpalić, a na starym juz nie( mruga kontrolka od immobilisera). Możliwe jest żeby moje auto było bez szyny CAN?

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 06:32
przez bendzji
3b0907552J to nie jest bdv , 3b0907552BJ to jest ecu BDV

Ten ecu z J to bedzie immo2 i dziala po analogu stad brak obrotow itd.

Aha problemy z immo to raczej bedzie wina petli w stacyjce / zegarów a nie Ecu


Skad jesteś tak w ogóle?

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 09:49
przez Artursq5
Dzięki za odpowiedź. Ale stary komputer do podmianki miał właśnie taki numer i obroty chodziły. Jestem z Pułtuska. A o co chodzi z tą petlą? Mam program Vag i kabel KKL. Pozdrawiam. ps mogę do Pana zadzwonić? Mój nr 880463821.

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 09:56
przez bendzji
Piszmy tutaj na razie - to jaki masz kod silnika? Jaki rok produkcji i modelowy?


Odczytaj numery ecu z vaga po wejściu do 01 engine - bo to co na obudowie może sie nie zgadzać z bebechami

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 11:02
przez Artursq5
Ok. Faktycznie, oryginalny miał oznaczenie BJ na końcu, a na pokrywce jest samo J. Coś musiało być kombinowane. Tylko jak teraz zdjąć z tego oryginalnego immo? Musze odczytać pin i zrobić ponowną adaptację, czy coś z zegarami? Posiadam jeszcze jeden kluczyk bez immo i pamietam że jak próbowałem nim uruchomić auto(na starym ECU tym BJ, to świeciła się kontrolka od immo, ale samochód nie gasł.

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 11:12
przez Artursq5
http://www.zippyfileshare.com/download.html?462312d3da272e931528e611fee664161lg090ho9p0b0extlsxjpzbmdthwnvebu9t

zamieściłem paczkę z trzema zdjęciami. Kurcze, to ktoś musiał coś kombinować..

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 12:51
przez bendzji
Jezeli na starym ecu odpala a kontrolka miga to ma immo wylaczone

Jezeli tak jest to kluczykow nie dodasz

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 13:17
przez Artursq5
Ale jak by immo było wyłączone to nie migała by kontrolka od immo? Na oryginalnym Bj kluczyk chodził, wrzuciłem nowe ECU(J) zrobiłem adaptację i chodzi(tylko brak obrotomierza). Chcę wrócić do starego BJ blokada immobilaisera. Zmieniłem coś w zegarach? Chcę wrócić do oryginalnego ECU BJ. Co muszę teraz zrobić?

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 16:38
przez bendzji
Tak musiałeś coś pokrecić - immo2 jest w tym ecu J, twoj to immo3 , cos sie mu pozmieniało

Jedyna opcja myślę to adaptacja od nowa - potrzebujesz pin z zegarów i vcds

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 16:48
przez Artursq5
Ok, dziękuję bardzo. Jak sobie nie poradzę to w środę 2 maja będę jechał do Hamburga, przez Poznań, więc blisko Pana to ewentualnie jak Pan będzie podjadę. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za pomoc.

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-24, 17:51
przez bendzji
Bez Panów proszę ;)

Jasne raczsj bede na miejscu , dla mnie do w sumie chwila i zrobione , nawet ecu bym mial pod bdv

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-25, 08:24
przez Artursq5
Dzięki Michał, co do komputera pod BDV to się jeszcze odezwę ;)

Re: Immo

PostNapisane: 2018-04-25, 10:49
przez bendzji
No tylko tez taki kombinowany będzie ;)