A6 2.4 prośba o ocenę logów
Napisane: 2018-09-02, 23:59
Auto po wymianie świec, czyszczeniu przepływomierza, pozbyciu się lewego powietrza, wymianie rozrządu. Po skasowaniu błędów zrobione na świeżo logi statyczne, potem BS i dynamiczne. Wszystko na PB.
Statyczne
Grupy 001/002/003
Grupy 020/021
Grupy 026/027
Grupy 032/033
Grupy 090/093/095
Dynamiczne:
LPG:
Grupy 001/002/003
Grupy 032/033
PB:
001/002/003
020/021
026/027
032/033
090/093/095
Błędy DTC jakie mam:
3 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
Z czego ten dotyczący MAF, wyskakuje często zaraz po odpaleniu auta a jego kasowanie powoduje zgaśnięcie silnika. Silnik ewidentnie zalewa. Mam też problem z uruchomieniem na zimnym (trzeba kręcić z 5 sek) i na ciepłym (po ok 1 sek gaśnie). Instalację gazową już sprawdziłem i wykluczyłem (na pewno nie puszcza ani parownik ani wtryskiwacze)
Nie widzę, żeby wtryskiwacze PB lały, jedynie to stukanie na cylindrach jest wyraźne, więc zostaje zmienić przewody i sprawdzić cewki. Co z grupą 93 i pozycjami wałka banku 1 i 2? 20CF oznacza że fazator nie działa (wykluczam czujniki położenia, bo problem występuje ewidentnie na 2 bankach na raz). Elektrozawór zmiennych faz rozrządu działaj zero-jedynkowo? czy płynnie reguluje fazy?
Z góry wielkie dzieki za pomoc!
Statyczne
Grupy 001/002/003
Grupy 020/021
Grupy 026/027
Grupy 032/033
Grupy 090/093/095
Dynamiczne:
LPG:
Grupy 001/002/003
Grupy 032/033
PB:
001/002/003
020/021
026/027
032/033
090/093/095
Błędy DTC jakie mam:
3 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-00 - -
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
Z czego ten dotyczący MAF, wyskakuje często zaraz po odpaleniu auta a jego kasowanie powoduje zgaśnięcie silnika. Silnik ewidentnie zalewa. Mam też problem z uruchomieniem na zimnym (trzeba kręcić z 5 sek) i na ciepłym (po ok 1 sek gaśnie). Instalację gazową już sprawdziłem i wykluczyłem (na pewno nie puszcza ani parownik ani wtryskiwacze)
Nie widzę, żeby wtryskiwacze PB lały, jedynie to stukanie na cylindrach jest wyraźne, więc zostaje zmienić przewody i sprawdzić cewki. Co z grupą 93 i pozycjami wałka banku 1 i 2? 20CF oznacza że fazator nie działa (wykluczam czujniki położenia, bo problem występuje ewidentnie na 2 bankach na raz). Elektrozawór zmiennych faz rozrządu działaj zero-jedynkowo? czy płynnie reguluje fazy?
Z góry wielkie dzieki za pomoc!