Piotrek8706 napisał(a):czy teraz te logi zrobiłem poprawnie?
Myślenie nie boli, więc sprawdź czy się zgadza
kowal51 napisał(a):Poproszę logi statyczne w formie linków ( ze zmienioną wartością obrotów biegu jałowego na 32768 ):
000, 01, 03, 04, 010, 011, 013, 014, 018
W nastawach podstawowych (BS-y):
000, 003, 004, 011
Silnik rozgrzany do temperatury roboczej ( czyli ok 90*C ) wyłączone wszystkie odbiorniki prądu
Czas logowania każdego kanału nie mniej jak 30 sekund ( BS 004, 011 + 10 sek)
i sam sobie odpowiedz.
Niestety kolega kowal51 pizgnął na stół L4 z obawy, że jakiś gość wyskoczy mu z monitora bo w odpowiednim czasie nie zareagował / nie udzielił odpowiedzi.
Na podstawie Twojego zachowania (pomimo informacji, że nikt nie jest tu na etacie) mam nieodparte
subiektywne wrażenie, że ciśnie Cię jakiś klient wiec latasz po forum z "bacikiem" żądając natychmiastowych odpowiedzi.
Generalnie na zadane przez Ciebie pytania już uzyskałeś odpowiedzi, chociaż w jednej z zaznaczeniem "prawdopodobnie" i nie dziwię się tego zaznaczenia ponieważ pewne wartości w logach 000, 004 i 004 BS jakoś ze sobą nie korespondują, ale to już mały "szczegół" , ponieważ kąt jest "jakby" ok. Niestety chyba w nocy w temacie jakiś cfaniakowaty krasnoludek pousuwał w postach linki do wcześniej wykonanych logów więc gdyby nawet chcieć coś sobie porównać to
. Ale musiał to być dobry
krasnoludek bo szanujący czyjś prywatny czas na porównania.
Piotrek8706 napisał(a):co do ustawiana auta to wiem że każdy po trochu coś grzebal w tym aucie .
Więc jak wiesz to zapytaj/skonsultuj z tym ktosiem w jakim celu zmienił parametr dotyczący obrotów silnika na biegu jałowym ?
ponieważ masz
Piotrek8706 napisał(a):po regeneracji oraz wtryski mam na papiery
a niektóre korekcje wyglądają jakby wtryskiwacze strzelały paliwem jak z dubeltówki ( co wcale nie musi oznaczać, że to ich wina).
Możliwe, że ten problem jest niezwiązany z odczuwalnym ubytkiem płynności i dynamiki silnika. Powód tej patologii wypada ustalić i usunąć.
Temat uważam za wyczerpany, wszystkie dalsze potrzebne informacje dotyczące kolejności działań diagnostyczno - naprawczych można znaleźć w tematach dotyczących diagnostyki VAG silników 2,5 TDI (ze szczególnym uwzględnieniem archiwalnych postów Pana
Piotruś ) lub skorzystać z pomocy innego forum/klubu A6 życząc bardziej merytorycznych i wyczerpujących odpowiedzi i wyrozumialszej (na "buraczane" nagabywanie na PW) administracji.