Logi - proszę o pomoc - wymiana silnika na BAU
Napisane: 2020-05-18, 08:29
Wysłany: 2020-05-12, 19:14 Logi - prośba o ocene po zamianie silnika problem
Witam wszystkich.
Jakoś jak dotąd byłem tylko obserwatorem forum mimo że kilka 2.5tdi juz na karku
Jednak z tym jakoś ciężko idzie, być może dlatego że pod moją nieobecność przperowadzały naprawę ojcu dwie rozne osoby
Niżej logi proszę o ocene byc może ktoś cos doradzi
Opis problemu
Auto oryginalnie a6c5 lift końcówka 2001r kod AKE
Poleciały wałki wiec wpadł BAU pod osprzet AKE
Po zamontowaniu brak ciśnienia oleju - zawory w podstaiwe filtra
Po wyczyszczeniu praca wróciła natomiast brak mocy i powyżej 2500
klekotanie
Padło na pompe a że trafił się kompletny silnik BAU z Niemca po przebiegu 160tys ? a więc wpadł z osprzetem (pompa wtryski)
Sterownik silnika i wiązka została AKE jednak problem pozostał ten, auto pracuje normalnie brak zmian z pompą BAU
PIN wyciągnięty z ECU - Jagger nie dał za wygraną
Pompa dopisana do ECU całość zagrała
Odpala ładnie pracuje równo brak błędów jednak problem braku mocy pozostał a powyżej 2500 klekotanie
VCDS pokazuje zbyt mała ilość powietrza zasysanego względem oczekiwanej - przepływomierz wymieniony
Dynamic
http://vaglogi.pl/log-004_008_010_Xk5EA.html
http://vaglogi.pl/log-004_008_011_VQ8NW.html
http://vaglogi.pl/log-000_001_003_F1HQo.html
Basic
http://vaglogi.pl/log-000_6dL5e.html
http://vaglogi.pl/log-003_D1i8k83.html
http://vaglogi.pl/log-004_kQJOXLI.html
http://vaglogi.pl/log-011_nkgt4i.html
Statyczne
http://vaglogi.pl/log-000_2PWMpa3.html
http://vaglogi.pl/log-001_003_004_5TWlN.html
http://vaglogi.pl/log-004_008_011_AAy0Hzh.html
http://vaglogi.pl/log-007_013_014_sNw9fk.html
http://vaglogi.pl/log-007_013_014_xMNiclQ.html
http://vaglogi.pl/log-018_013_014_5qENE.html
Dziękuję za każdą pomoc
Witam wszystkich.
Jakoś jak dotąd byłem tylko obserwatorem forum mimo że kilka 2.5tdi juz na karku
Jednak z tym jakoś ciężko idzie, być może dlatego że pod moją nieobecność przperowadzały naprawę ojcu dwie rozne osoby
Niżej logi proszę o ocene byc może ktoś cos doradzi
Opis problemu
Auto oryginalnie a6c5 lift końcówka 2001r kod AKE
Poleciały wałki wiec wpadł BAU pod osprzet AKE
Po zamontowaniu brak ciśnienia oleju - zawory w podstaiwe filtra
Po wyczyszczeniu praca wróciła natomiast brak mocy i powyżej 2500
klekotanie
Padło na pompe a że trafił się kompletny silnik BAU z Niemca po przebiegu 160tys ? a więc wpadł z osprzetem (pompa wtryski)
Sterownik silnika i wiązka została AKE jednak problem pozostał ten, auto pracuje normalnie brak zmian z pompą BAU
PIN wyciągnięty z ECU - Jagger nie dał za wygraną
Pompa dopisana do ECU całość zagrała
Odpala ładnie pracuje równo brak błędów jednak problem braku mocy pozostał a powyżej 2500 klekotanie
VCDS pokazuje zbyt mała ilość powietrza zasysanego względem oczekiwanej - przepływomierz wymieniony
Dynamic
http://vaglogi.pl/log-004_008_010_Xk5EA.html
http://vaglogi.pl/log-004_008_011_VQ8NW.html
http://vaglogi.pl/log-000_001_003_F1HQo.html
Basic
http://vaglogi.pl/log-000_6dL5e.html
http://vaglogi.pl/log-003_D1i8k83.html
http://vaglogi.pl/log-004_kQJOXLI.html
http://vaglogi.pl/log-011_nkgt4i.html
Statyczne
http://vaglogi.pl/log-000_2PWMpa3.html
http://vaglogi.pl/log-001_003_004_5TWlN.html
http://vaglogi.pl/log-004_008_011_AAy0Hzh.html
http://vaglogi.pl/log-007_013_014_sNw9fk.html
http://vaglogi.pl/log-007_013_014_xMNiclQ.html
http://vaglogi.pl/log-018_013_014_5qENE.html
Dziękuję za każdą pomoc