Strona 1 z 1

Błąd 575

PostNapisane: 2021-02-19, 07:07
przez Wojtek12372
Witam, czy miał ktoś problem z błędem 575? " ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - błąd sporadyczny" z czego to może wynikać? W czym tkwi problem? Podczas jazdy nagle tak jakby całkowicie odlaczylo turbine a gdy się wyłączy silnik i ponownie uruchomi to jest już normalnie turbina wtedy śmiga idealnie problem wystapuje co jakiś czas, proszę o pomoc

Re: Błąd 575

PostNapisane: 2021-02-19, 10:54
przez kowal51
Wojtek12372 napisał(a):Witam, czy miał ktoś problem z błędem 575?

Chyba znaczna część użytkowników :)
Wojtek12372, http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575
Zapis Twojego błędu nie wskazuje na przeładowanie lub niedoładowanie (to typowe błędy wynikające z zapieczonych kierownic, wadliwego działania N75 - w przeładowaniu lub nieszczelności w dolocie, połączeniach podciśnienia, problemem z N75 - w niedoładowaniu)
Wojtek12372 napisał(a):z czego to może wynikać?

Czy czasami ktoś nie "grzebał" przy regulacji sztangi turbo ?
Warto też sprawdzić zawór N75..
Jeżeli masz VAG-a i potrafisz zalogować :arrow: jak-vagowac-swoje-auto-t30.html (silniki R4 na pompach wtryskowych)
zaloguj kanał 011 w nastawach podstawowych (tzw BS-ach) i sprawdź działanie sztangi turbo (log możesz zapisać, przekonwertować na stronie podanej w instrukcji i link wstawić na forum)
Tu masz podpowiedź dotyczącą obserwacji

Wojtek12372 napisał(a):gdy się wyłączy silnik i ponownie uruchomi to jest już normalnie

Normalny objaw. Wyłączenie silnika powoduje reset błędu (do czasu kiedy sterownik odczyta nieprawidłowe parametry).

Re: Błąd 575

PostNapisane: 2021-02-19, 19:04
przez Wojtek12372
#Kowal51# dzięki za podpowiedź postaram się podpiąć vaga i jakoś będę starał się to zbadać

Re: Błąd 575

PostNapisane: 2022-10-24, 08:25
przez Wojtek12372
przyczyną problemu był uszkodzony zawór N75 po wymianie na nowy śmiga ładnie i problem do tej pory nie powtórzył się. pozdrawiam