Strona 1 z 1

[A6 C6 BMK] Ocena logów statycznych i dynamicznych

PostNapisane: 2019-01-07, 14:20
przez mas0n
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_nSjX3Lw.html
Grupa 022: http://vaglogi.pl/log-022_dV6fZ.html
Grupa 090: http://vaglogi.pl/log-090_2u802F.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_tP646WN.html

Grupy 013, 014: http://vaglogi.pl/log-013_014_n6FQ55Z.html
Grupy 072, 073, 074: http://vaglogi.pl/log-072_073_074_k9WGAZ.html
Grupy 075, 076, 077: http://vaglogi.pl/log-075_076_077_OYk3Nki.html

EGR czasem ma skraje wartości na jałowym
grudzień http://vaglogi.pl/log-003_WAWtcYn.html 20%
wrzesień http://vaglogi.pl/log-003_Dd5aiJ8.html 95%
sierpień http://vaglogi.pl/log-003_lX83S5.html
20% to otwarty a 90 zamknięty? maksymalna wartość powinna osiągnąć 100%?
EGR puszcza lekko dymka, tak powiedział mechanik. No i czasem po odpaleniu wali spalinami w kabinie więc chyba tak jest

A tu grupy: 8, 11 i 10 na 4 biegu
http://vaglogi.pl/log-008_011_010_6M74GEK.html
wiem że mało precyzyjnie wycyrklowałem wciśnięcie gazu, następnym razem będzie lepiej. Warto rozdzielać grupy żeby próbkowanie lepsze?


Wiem że wtryski trochę zapieczone, jakbym zmieniał a chciał potem chipować, warto zmienić na jakieś inne? Czy seryjne z końcówką BD?

Re: [A6 C6 BMK] Ocena logów statycznych i dynamicznych

PostNapisane: 2019-01-07, 18:03
przez Syzypor
Egr nie osiąga nigdy 100%. Nawet po mechanicznym i elektronicznym zaślepieniu. To jak ustawia się egr na jałowym zależy też min. od temp. cieczy chłodzącej, ale jeżeli jest nieszczelny (jak twierdzi mechanik) to różnie może być. Jeśli chodzi o log dynamiczny to raczej OK, ale jest dziwne (małe) załamanie boost'u przy około 3200 obr/min. Zmiana wtrysków na jakiekolwiek inne mija się z celem w przypadku chipowania. W BMK "wąskim gardłem" jest skrzynia biegów i turbina. Paliwa jest pod dostatkiem.

Re: [A6 C6 BMK] Ocena logów statycznych i dynamicznych

PostNapisane: 2019-01-08, 09:35
przez mas0n
Syzypor, możliwe że przez ukształtowanie terenu, przez chwile było z górki. Dzięki za odpowiedź