Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez Piotruś » 2016-01-12, 16:25

Jak ktoś szuka czegoś wyjątkowego - moim zdaniem CZEGOŚ TAKIEGO warto nie przegapić :

http://vtp.audi.com/adegwb/i/s%7C10,AAC ... roller.do#

Obrazek

Drogo, ale jest niepowtarzalny.
Szkoda, że bez BOSE. Aż dziwne ... .

Może komuś się przyda.
Ja się tam chyba tez zawinę ale najwcześniej w piątek albo sobotę, więc gdyby ktoś był szybszy - niech da znać.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez dan » 2016-01-13, 12:04

Drogo? Jesli z gwarancja 2 lata to wcale nie tak drogo,chyba normalna cena na allroada z takim przebiegiem z sieci dilerskiej - oczywiscie mowie o autach w De,Be,Nl.
Przykladowo za a6 2.0 tdi z konca 2009 s-line z przebiegiem 90 tys rok temu diler w Belgii zyczyl sobie 20 tys euro. Takie sa tutaj ceny za dobre,serwisowane,bezwypadkowe auto z gwarancja od dilera :)

smieszy mnie tylko jak ludzie kupuja takiego allroada za 10-15 tys euro w Polsce za 'identycznego' allroada i mysla,ze ktos sprowadzil takie auto i do niego doplaca... no ale lepiej sie oszukiwac niz jezdzic starym passatem ;)

No ale trzeba przyznac ze w tej konfiguracji super egzemplarz,2.7 tdi z tiptronikiem,z ostatniego roku produkcji z PRAWDZIWYM przebiegiem i pelna historia - malinka.

Przegladajac ogloszenia i analizujac ceny a potem porownujac je do 'polskich' cen nasuwa sie jeden wniosek - Allroad,ktory kosztuje w Polsce ok 15 tys euro jest : po wielkim dzwonie/ ma przebieg wiekszy niz 300 tys / jezdzil nim turas i nie wiedzial,ktoredy jechac do serwisu :D


Piotr, szukasz allroada znowu ? :)
Avatar użytkownika
dan
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2014-08-16, 07:34
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDi CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2013
Imię: Dan

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez Piotruś » 2016-01-14, 10:04

dan napisał(a):Drogo?

Napisałem to w kontekście przewozu do PL. W tym głupim (fiskalnie) kraju "ktoś" ustawił lichwiarską akcyzę na 18,6% i dlatego omawiana Rolada w idealnym stanie z kompletem opłat w PL będzie kosztowała ca. 120 tyś.zł.- .
Fakt, wciąż za mało na porządne C7 ale jak na C6, nawet z końca produkcji, dużo.

Uprzedzając wątpliwości niektórych kombinatorów - tak, ja też znam spady z naciąganymi opiniami i inne "sztuczki" ale na pewnym etapie rozwoju tzw. święty spokój jest ważniejszy od kilku nędznych srebrników, co do których przez 6 lat nie ma pewności czy na pewno są zaoszczędzone.


Ale to generalnie szkoda się irytować. Polska (jej pszywutcy) to takie stado nieudacznikufff, które nawet kurę znoszącą złote jaja też by zarżnęło ... .

dan napisał(a):Jesli z gwarancja 2 lata to wcale nie tak drogo,chyba normalna cena na allroada z takim przebiegiem z sieci dilerskiej - oczywiscie mowie o autach w De,Be,Nl.Przykladowo za a6 2.0 tdi z konca 2009 s-line z przebiegiem 90 tys rok temu diler w Belgii zyczyl sobie 20 tys euro. Takie sa tutaj ceny za dobre,serwisowane,bezwypadkowe auto z gwarancja od dilera

Wiadomo. Relacje cenowe w prawdziwej Europie, nieobciążone rodzącymi różne patologie daninami, kształtują się zgoła odmiennie niż w PL.
Przykładem jest choćby kolejna na liście Rolada. Przedlift, dla oka tez raczej średnio, a proszę jaka cenka: http://vtp.audi.com/adegwb/i/s%7C10,AAC ... troller.do ... .
Ale ... 45000 km na blacie i za to trzeba zapłacić :] .
Po sprowadzeniu takiej sztuki do PL dowiedziałbyś się, ze albo jesteś zdrowo szurnięty albo oszust :roll: 8-) .

dan napisał(a):smieszy mnie tylko jak ludzie kupuja takiego allroada za 10-15 tys euro w Polsce za 'identycznego' allroada i mysla,ze ktos sprowadzil takie auto i do niego doplaca... no ale lepiej sie oszukiwac niz jezdzic starym passatem

Śmem wątpić czy rzeczywiście jest to śmieszne, gdy za porządne auto w idealnym stanie technicznym trzeba zapłacić prawie 20000 AKC, a za zajechanego dziada z kilkoma stówami na szafie i "dobrą" opinią rzeczoznawcy wystarczy ze 3 do 5 tysi ... :roll: . No ale jaki kraj takie podatki ... .

dan napisał(a):No ale trzeba przyznac ze w tej konfiguracji super egzemplarz,2.7 tdi z tiptronikiem,z ostatniego roku produkcji z PRAWDZIWYM przebiegiem i pelna historia - malinka.

Też dlatego rzuciła mi się w oczy :-D .

dan napisał(a):Przegladajac ogloszenia i analizujac ceny a potem porownujac je do 'polskich' cen nasuwa sie jeden wniosek - Allroad,ktory kosztuje w Polsce ok 15 tys euro jest : po wielkim dzwonie/ ma przebieg wiekszy niz 300 tys / jezdzil nim turas i nie wiedzial,ktoredy jechac do serwisu

Niezwykle żałosny wniosek. Niestety zgodny z prawdą.

dan napisał(a):Piotr, szukasz allroada znowu ?

Po pierwsze ja ciągle "coś" kupuję i sprzedaję. Taki nawyk. Trochę jak hazard.
Ale też działalność wspomagająca i uzupełniająca główne zajęcie. Służy podtrzymaniu dobrych relacji ze stałymi partnerami w interesach.
Po drugie wiesz jak jest - stara miłość nie rdzewieje. Ja nigdy już nie przejdę spokojnie obok żadnej Rolady czy też Q7 :lol: i w perspektywie krótkookresowej (max kilka miesięcy) na pewno chętnie bym sobie tym rodzynkiem (dla odmiany) pośmigał.

Tak z grubsza :-D ... <luzik> .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez sawik » 2016-01-14, 16:32

Piotruś napisał(a):
dan napisał(a):Piotr, szukasz allroada znowu ?

Po pierwsze ja ciągle "coś" kupuję i sprzedaję. Taki nawyk. Trochę jak hazard.
Ale też działalność wspomagająca i uzupełniająca główne zajęcie. Służy podtrzymaniu dobrych relacji ze stałymi partnerami w interesach.
Po drugie wiesz jak jest - stara miłość nie rdzewieje. Ja nigdy już nie przejdę spokojnie obok żadnej Rolady czy też Q7 :lol: i w perspektywie krótkookresowej (max kilka miesięcy) na pewno chętnie bym sobie tym rodzynkiem (dla odmiany) pośmigał.
Tak z grubsza :-D ... <luzik> .

No to widzę, że nic się u Ciebie nie zmieniło. Po prostu ten TYP tak ma. <luzik>
sawik
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2015-05-24, 11:44
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI ASB 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez Piotruś » 2016-01-14, 18:17

:mrgreen: . Jakby masz rację sawik, :] <luzik> .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez Lechu » 2016-01-14, 21:29

A jakby jej nie rejestrować w PL tylko jeździć na niemieckich blachach tylko z jakimś porządnym gps-em, albo dobermana z siekierą, żeby nie zajumali .
Protestujmy przeciw rejestrowaniu aut z kierownicą nie po tej stronie.
Avatar użytkownika
Lechu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 495
Dołączył(a): 2013-05-30, 21:06
Lokalizacja: 127.0.0.1
Model: Nie mam
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 AUW 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez dan » 2016-01-15, 03:20

Piotruś napisał(a):
dan napisał(a):Drogo?

Napisałem to w kontekście przewozu do PL. W tym głupim (fiskalnie) kraju "ktoś" ustawił lichwiarską akcyzę na 18,6% i dlatego omawiana Rolada w idealnym stanie z kompletem opłat w PL będzie kosztowała ca. 120 tyś.zł.- .
Fakt, wciąż za mało na porządne C7 ale jak na C6, nawet z końca produkcji, dużo.

Uprzedzając wątpliwości niektórych kombinatorów - tak, ja też znam spady z naciąganymi opiniami i inne "sztuczki" ale na pewnym etapie rozwoju tzw. święty spokój jest ważniejszy od kilku nędznych srebrników, co do których przez 6 lat nie ma pewności czy na pewno są zaoszczędzone.


Ale to generalnie szkoda się irytować. Polska (jej pszywutcy) to takie stado nieudacznikufff, które nawet kurę znoszącą złote jaja też by zarżnęło ... .

dan napisał(a):Jesli z gwarancja 2 lata to wcale nie tak drogo,chyba normalna cena na allroada z takim przebiegiem z sieci dilerskiej - oczywiscie mowie o autach w De,Be,Nl.Przykladowo za a6 2.0 tdi z konca 2009 s-line z przebiegiem 90 tys rok temu diler w Belgii zyczyl sobie 20 tys euro. Takie sa tutaj ceny za dobre,serwisowane,bezwypadkowe auto z gwarancja od dilera

Wiadomo. Relacje cenowe w prawdziwej Europie, nieobciążone rodzącymi różne patologie daninami, kształtują się zgoła odmiennie niż w PL.
Przykładem jest choćby kolejna na liście Rolada. Przedlift, dla oka tez raczej średnio, a proszę jaka cenka: http://vtp.audi.com/adegwb/i/s%7C10,AAC ... troller.do ... .
Ale ... 45000 km na blacie i za to trzeba zapłacić :] .
Po sprowadzeniu takiej sztuki do PL dowiedziałbyś się, ze albo jesteś zdrowo szurnięty albo oszust :roll: 8-) .

dan napisał(a):smieszy mnie tylko jak ludzie kupuja takiego allroada za 10-15 tys euro w Polsce za 'identycznego' allroada i mysla,ze ktos sprowadzil takie auto i do niego doplaca... no ale lepiej sie oszukiwac niz jezdzic starym passatem

Śmem wątpić czy rzeczywiście jest to śmieszne, gdy za porządne auto w idealnym stanie technicznym trzeba zapłacić prawie 20000 AKC, a za zajechanego dziada z kilkoma stówami na szafie i "dobrą" opinią rzeczoznawcy wystarczy ze 3 do 5 tysi ... :roll: . No ale jaki kraj takie podatki ... .

dan napisał(a):No ale trzeba przyznac ze w tej konfiguracji super egzemplarz,2.7 tdi z tiptronikiem,z ostatniego roku produkcji z PRAWDZIWYM przebiegiem i pelna historia - malinka.

Też dlatego rzuciła mi się w oczy :-D .

dan napisał(a):Przegladajac ogloszenia i analizujac ceny a potem porownujac je do 'polskich' cen nasuwa sie jeden wniosek - Allroad,ktory kosztuje w Polsce ok 15 tys euro jest : po wielkim dzwonie/ ma przebieg wiekszy niz 300 tys / jezdzil nim turas i nie wiedzial,ktoredy jechac do serwisu

Niezwykle żałosny wniosek. Niestety zgodny z prawdą.

dan napisał(a):Piotr, szukasz allroada znowu ?

Po pierwsze ja ciągle "coś" kupuję i sprzedaję. Taki nawyk. Trochę jak hazard.
Ale też działalność wspomagająca i uzupełniająca główne zajęcie. Służy podtrzymaniu dobrych relacji ze stałymi partnerami w interesach.
Po drugie wiesz jak jest - stara miłość nie rdzewieje. Ja nigdy już nie przejdę spokojnie obok żadnej Rolady czy też Q7 :lol: i w perspektywie krótkookresowej (max kilka miesięcy) na pewno chętnie bym sobie tym rodzynkiem (dla odmiany) pośmigał.

Tak z grubsza :-D ... <luzik> .


Piotr - jak zawsze 100 % racji, esencja prawdy. Dobrze sie to czyta <lol>

Tez sobie mysle o q7 ( tak sobie mysle o 'starej' budzie po lifcie, cos okolo 2012 rok) jako ze za rok zmiana auta mnie czeka, ale troche przerazaja mnie koszty eksploatacji - opony 20 cali pewnie zmienialbym co sezon przy moim przebiegu ok 45 tys rocznie, serwis tez sporo kosztuje ( kazdorazowo ok 800-1000e przeglad w ASO), do tego podatek drogowy cos kolo 1000e rocznie... przez 4 lata po ktorych zmieniam auto uzbieralaby sie ladna sumka. I pewnie znowu pojde po rozum do glowy i kupie 2.0 tdi :D ale kusi mnie q7 strasznie. Nie mowie juz o nowej q7, w ktorej mialem okazje poprzebywac - bajka panie !
Avatar użytkownika
dan
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2014-08-16, 07:34
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDi CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2013
Imię: Dan

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez Piotruś » 2016-01-15, 10:32

dan napisał(a):Piotr - jak zawsze 100 % racji, esencja prawdy. Dobrze sie to czyta

Serdeczne dzięki ale wiesz - staram się choć trochę dorównać swoim rozmówcom :-D :!:

dan napisał(a):Tez sobie mysle o q7 ( tak sobie mysle o 'starej' budzie po lifcie, cos okolo 2012 rok) jako ze za rok zmiana auta mnie czeka

Q7 (4L) miało dwa istotne liftingi. Pierwszy AD'2010 i drugi AD'2012.

W pierwszym (oprócz różnic widocznych gołym okiem) wprowadzono (do TDI) 8-mio biegowego tipa i zmodernizowane (adekwatnie jak w A6) łańcuchowe napędy rozrządu.
Jedną i drugą zmianę truuudno przecenić, a egzemplarze z końca produkcji (2010 i do połowy 2011) są technicznie, moim zdaniem, bliskie absolutnej perfekcji. No i jeździ się nimi po prostu bajecznie. W niektórych egzemplarzach odłaziły dolne (lakierowane) listwy drzwiowe i trzeba było je wymieniać ale to robiło ASO za free.

W drugim lifcie zmiany poszły znacząco dalej, bo o ile optycznie zmieniła się kierownica, lewarek biegów i "iluminacja" zegarów, to pod względem technicznym Q7 zaczęło bazować na silniku nowej generacji z modelu C7. Dużo zmieniło się też w sterowaniu i elektronice, ale tego użytkownik bezpośrednio nie odczuwa. Osobiście nie mam nic do zarzucenia "bazie od C7", ale wtedy były to całkiem nowe jednostki wymagające jednak drobnego dopieszczenia.
Poza tym, ale to już z całkiem subiektywnego punktu widzenia, aktualny poziom cenowy za wersje po lifcie AD'2012 są koszmarnie za wysokie na tle choćby gorzej wypasionych ale przecież jednak fabrycznie nowych modeli u dealera.

dan napisał(a):ale troche przerazaja mnie koszty eksploatacji

Poziom A6 (i tak nieprzyzwoicie wysoki) to to niestety nie jest, o najdrobniejszej stłuczce już nie mówiąc (a czasem warto naprawić samemu żeby nie tracić zniżek, etc) :-P ... .

dan napisał(a): opony 20 cali pewnie zmienialbym co sezon przy moim przebiegu ok 45 tys rocznie,

Nawet 21 cali ... ale to w S-lineach. Dla "zwykłych" <rotfl> zjadaczy chleba są 18-ki 8-) ... .

dan napisał(a): serwis tez sporo kosztuje ( kazdorazowo ok 800-1000e przeglad w ASO), do tego podatek drogowy cos kolo 1000e rocznie... przez 4 lata po ktorych zmieniam auto uzbieralaby sie ladna sumka.


Q7 jest sensowne przede wszystkim do dalekich podróży. Nie wiem jaki jest charakter Twojej eksploatacji ale jeśli np. 1/4 przebiegu robisz w mieście, to z Q7'ką zaczyna się trochę problem, bo w wielu miejscach jest jak słoń w składzie porcelany i tego ukryć się nie da.

Dla mnie Q7 (i oczywiście Allroad) najbardziej przydatne jest w górach, ale Ciebie zdaje się to nie dotyczy.
Jednak w trasie, szczególnie w trudnych warunkach, siedząc wysoko nad jezdnią i spoglądając z góry na osobówki, przyjemne poczucie "oderwania" od otoczenia robi wrażenie i daje trudne do przecenienia poczucie komfortu jak i pewności dotarcia do celu.

Inna istotną cechą Q7 są "wysoko posadowione", zupełnie inaczej niż osobówkach, fotele pierwszego rzędu. Całkowicie inna postawa za kierownicą na długich dystansach sprawia, że człowiek znacznie lepiej wytrzymuje długie godziny w jednej pozycji, a osoby z nadwyrężonym/schorowanym kręgosłupem wręcz pieją z zachwytu.

Jeżeli jednak komuś powyższe atrybuty nie są potrzebne, inwestycja w Q7 (i koszty jego eksploatacji) nie bardzo ma sens.
Moim osobistym zdaniem ... .

dan napisał(a):I pewnie znowu pojde po rozum do glowy i kupie 2.0 tdi ale kusi mnie q7 strasznie.

Jak wyżej - zależy od potrzeb i założonego celu. Nie zaglądam nikomu w portfel ale gdyby zakup Q7 miał wynikać tylko ze względów "emocjonalnych", to takie hobby jest już dosyć drogie i warto wiedzieć czy nie będzie to radość na kilka dni, która zaraz i tak spowszednieje.
Tego dylematu nie mają ludzie wykorzystujący faktyczne atrybuty modelu, które trudno przeoczyć nawet w codziennej eksploatacji, gdy na przykład auto pozwala dotrzeć pod dom wysoko w górach, pomimo kilkudniowych ciągłych opadów śniegu.

Z drugiej strony, gdyby tak się udało, że za jakiś czas wymieniałbym swojego Superba na inne NOWE auto, też wcale nie wykluczam wersji dwulitrowej odkąd pojawiła się opcja z napędem na 4 koła.
Co ciekawe przy aktualnych relacjach cenowych takie auto jest naprawdę niewiele droższe od Superba czy też Passata.
Oczywiście do A6 silnik V6 pasuje zdecydowanie lepiej ale tego mam pod dostatkiem ze względów zawodowych, a do potrzeb prywatnych (Superb po 2 latach ma raptem całe 26 tyś.km. przebiegu, hehehe) taka poliiftowa dwulitróweczka quattro od Audi wydaje mi się w sam raz ;) .
Ale na to trzeba mieć :
- zajawkę
- potrzebę
- i przede wszystkim duuuzo wolnej kapusty.
Na tą chwilę żaden z powyższych czynników u mnie nie występuje ale jeśli kiedyś Bóg da - nad A6 2.0 TDi quattro do czysto prywatnego użytku NA PEWNO się pochylę :] <luzik> .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez sawik » 2016-01-15, 18:14

O matko, odrobiłem pracę domową - przeczytałem wszystko od dechy do dechy. <rotfl> <lol> Podłączając się do tematu powiem tak: punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a przede wszystkim od grubości portfela. Ja kupując swoje Audi 2 lata temu też szukałem Allroada z rocznika 2010-2011 niestety wszystko co mi wpadło w oko okazało się totalną pomyłką i kompletną porażką. Szukałem długo, aż w końcu kupiłem nie to co chciałem, ale i tak jestem zadowolony. Wiem jedno, że trzeba realizować swoje plany i marzenia - bo czym bez planów, marzeń i snów byłoby nasze życie. Dlatego następny będzie Allroad po 2012r. ;) Pozdrawiam.
sawik
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2015-05-24, 11:44
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI ASB 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez Piotruś » 2016-01-16, 10:21

sawik napisał(a):Szukałem długo, aż w końcu kupiłem nie to co chciałem, ale i tak jestem zadowolony.

I całe szczęście, że są ludzie, tacy jak ma przykład Ty czy Kolega Szymanek31, którzy nie dają się złapać na lep pięknych ale oszukańczych dobrze nam znanych ogłoszeń, najczęściej z rejonu Gubina, Radomia i szeroko pojętego Dolnego Śląska.

Wracając do tematu głównego, czyli tytułowego Allroada z Leverkusen - dzięki temu, że garstka upośledzonych, ciężko chorych psychicznie i opętanych przez diabła biedaków roqurwiła i tak od dawna ledwo już żywą organizację nad Wisłą: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,194 ... ktywe.html , http://wyborcza.pl/1,75478,19484255,lew ... -mamy.html
postanowiłem zrezygnować, a przynajmniej zawiesić działalność "importową" (do PL) na bliżej nieokreślony okres czasu.
Odkąd ta zgraja zaczęła bawić się kosztem naszego wieloletniego dorobku (co do tego, że puszczą nas z torbami i wyprowadzą ludzi na ulice nie mam żadnych wątpliwości, i to w najbliższym czasie) - euro zdrożało ro ok. 25 groszy. W przypadku wwym. Rolady oznacza to wzrost ceny o ponad 5000 zł.- na aucie i wcale niebagatelne 2550 zł.- na powiększonych przez to AKC oraz VAT ... .
Przepraszam, ale ja tej toksycznej patologii na pewno nie mam zamiaru wspierać.
Także ani Rolady, ani żadnego innego fajnego autka do PL nie mam zamiaru przywozić, co na większą skalę bez wątpienia jest dobrą wiadomością dla złodziei od cofania liczników i faktur pisanych na kolanie. Jak okazano - kruk krukowi oka nie wykole i jaka "władza" tacy "przedsiębiorcy".

Ostatni gasi światło :evil: .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez lyngso » 2016-01-16, 11:46

Witam

Piotruś 100% racji oby tylko tym jajogłowym nie przyszło do głowy ustawianie podatków jak w Danii. Wtedy nawet o bidnym 2 litrowym silniku nie będzie można pomarzyć....

Pozdrov
Avatar użytkownika
lyngso
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 2013-11-03, 08:55
Lokalizacja: lubuskie
Model: A6 C8
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 DFBA 204 KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2019
Imię: Mariusz

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez sawik » 2016-01-17, 13:17

sawik
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączył(a): 2015-05-24, 11:44
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI ASB 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez Piotruś » 2016-01-17, 17:11

Nowe A4 dużo ładniej prezentuje się w naturze niż na zdjęciach. Ale i tak to ciągle w środku jakieś takie maleństwo jest.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez dan » 2016-01-17, 21:55

Dziekuje Piotrze za tak dobry opis wrazen z jazdy i eksploatacji q7 !

Moja jazda wyglada tak,ze jade do pracy glownie autostrada codziennie 40km w jedna strone,z ciasnych parkingow korzystam bardzo rzadko ( a teraz jeszcze mniej jako ze w duzych europejskich miastach robi sie nieciekawie ze wzgledu na islamska zaraze, wiec nie ruszam sie zbytnio do wielkich aglomeracji). Tak wiec wielkosc auta nie jest zbytnia przeszkoda,ale q7 to juz naprawde jest autobus :) ale przyznam,ze szukam czegos z duzym komfortem i malo klopotliwa eksploatacja.

Zastanawiam sie tez mocno nad nowa a4,jako ze nowa aranzacja wnetrza w a4 i q7 przemawia do mnie strasznie.

Z silnikiem to jest tak,ze chcialem kupic 2.7 tdi ( bardzo popularne w Belgii jesli chodzi o wieksze silniki) ale nie bylo nic sensownego od dilera z gwarancja - albo kolor nie taki,albo plaskie fotele,albo jeszcze cos. Jak diler zaproponowal mi a6 2.0 tdi CR 136ps ale z alcantara,w kolorze daytona grey,z pakietem s-line i super wyposazeniem oraz w stanie funkiel nowka... no to nie zastanawialem sie wogole i przebolalem ten silnik,jakos tam sobie powoli jezdze :) przynajmniej oplaty male <okok>

BO powiem Wam panowie,ze przykladowe oplaty za 2 letnie 3.0 tdi to :
podatek przy zakupie ( od wzbogacenia :D ) : 2500-5000e
Podatek drogowy co rok : 900-1300e
wszystko w zaleznosci od mocy.
Maja to zmienic na podatek zalezny od tego,jakimi drogami jezdzimy,jakie przebieg robimy i czy jezdzimy w dzien,czy w nocy - maja byc gps'y w autach !
Avatar użytkownika
dan
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2014-08-16, 07:34
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDi CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2013
Imię: Dan

Re: Widzieli (Allroad 2.7 TDi 2011) ?? Cudo ... .

Postprzez Piotruś » 2016-01-17, 22:05

Dan, w przypadku Q7 (IMHO) warto rozgraniczyć dwa pojęcia: luksusu i komfortu.
O ile Q7 jest nieprzyzwoicie luksusowe, to komfortowe już nieco mniej. Wynika to wprost z charakteru auta z lekko terenowymi aspiracjami.
Mam nadzieję, że nietrudno zrozumieć jakie różnice pomiędzy luksusem a komfortem mam na myśli :-D ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Następna strona

Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości