Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez mwx » 2016-03-04, 09:34

Bartez1129 napisał(a):Szarpnąłem tak jak mówisz, czuć luz. Przekładnia do regeneracji ?


No niestety. Teflonowe prowadzenia listwy wzięły i się wyrobiły.
If it's got wheels, wings or tits - it's gonna give you problems.
Avatar użytkownika
mwx
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2014-07-03, 18:28
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciej

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Don_Masters » 2016-03-04, 10:01

mwx napisał(a):
Bartez1129 napisał(a):Szarpnąłem tak jak mówisz, czuć luz. Przekładnia do regeneracji ?


No niestety. Teflonowe prowadzenia listwy wzięły i się wyrobiły.


Spróbuj jeszcze mocno szarpnąć kierownicą w lewo prawo, też powinno być to stukanie.
Avatar użytkownika
Don_Masters
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 320
Dołączył(a): 2015-07-08, 11:32
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Paweł

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Bartez1129 » 2016-03-04, 21:23

Delikatnie stuka jak mocno szarpie kierownicą. W każdym samochodzie tak lekko puka jak szarpiesz bez odpalania. No nic... będzie trzeba robić przekładnie, ale poczekam z tym do lata :)
Da sie kupić te tulejki teflonowe? Tak patrzyłem że to prosta wymiana by była nawet bez wyciągania przekładni.
Bartez1129
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2015-08-16, 21:10
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez samuray » 2016-03-11, 12:43

Koledzy, miałem zakładać nowy temat, ale to chyba jest to co u mnie, bo objawy identyczne.
Na szarpakach wszystko sztywne, przy badaniu ręcznym też wszystkie tuleje ok.
Rozumiem, że jak u mnie słychać po prawej, to skręcam koła w lewo i sprawdzam drążek prawy ?

(U mnie słychać też te stukanie przy mocnym ruszaniu do przodu/tyłu na śliskiej trawie, etc... nie tylko na szynach)
samuray
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 2015-08-11, 10:02
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Bartek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez mwx » 2016-03-11, 17:35

Chodzi o to że im mocniej listwa jest wysunięta z obudowy "maglownicy" tym łatwiej zdiagnozować luz szarpiąc ręką.

Mi to raczej nie pasuje do stukania przy ruszaniu - sprawdź czy masz mocno dokręcone koła.
If it's got wheels, wings or tits - it's gonna give you problems.
Avatar użytkownika
mwx
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2014-07-03, 18:28
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciej

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez samuray » 2016-03-21, 09:22

Źe wcześniej na to nie wpadłem...
Podniosłem przód auta i zablokowałem koła na wprost. Skręcałem koło rękami lewo-prawo. Okazało się, że sworzeń w wahaczu górnym przednim wybity i to porządnie.
samuray
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 2015-08-11, 10:02
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Bartek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez rafal1435 » 2016-05-26, 15:18

Miałem to samo w C4, wzielem pierwsze poduchy z lozyskami amorow zmienilem i nic, kupilem amory i gluche pukanie się skonczylo.
rafal1435
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2016-02-21, 09:36
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2002
Imię: Rafał

Poprzednia strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości