Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Bartez1129 » 2016-02-19, 13:31

Witam, pytanie jest następujące: Co w przednim lewym kole może jeszcze stukać a tego nie wymieniłem? W momencie gdy koło szybko idzie w górę, lub szybko opada (przejazd przez próg zwalniający) słychać głośne głuche uderzenie w przednim lewym kole. Wymieniłem komplet przednich wahaczy, końcówki drążków, łączniki stabilizatora, tuleje stabilizatora, górne mocowania amortyzatorów. Sprawdzone dokręcenie każdej śruby zawieszenia oraz ławy. Sprawdzone amortyzatory zarówno ręcznie po rozebraniu sprężyny oraz na stacji diagnostycznej (70%), Klocki w zacisku też nie latają, sprężynka dociskowa zacisk też nowa. Przy małych nierównościach drogi jest cisza. Uderzenie jest przy mocnej jamie w drodze lub przy progu zwalniającym. Tuleje ławy są w stanie bardzo dobrym a diagności na różnych stacjach diagnostycznych mówią że zawieszenie jest w stanie wzorowym i nie ma prawa nic stukać... kupa kasy już wydana a problemu nikt nie znalazł. Może wy macie jakiś pomysł??
Bartez1129
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2015-08-16, 21:10
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez bendzji » 2016-02-19, 19:48

Masz xenony i samopoziom? Sprawdź cięgna od czujnika , u mnie skrzypiało i stukało - winą były te przeguby
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Bartez1129 » 2016-02-19, 20:11

Nie mam. Szukamy dalej :)
Bartez1129
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2015-08-16, 21:10
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Mefiu » 2016-02-19, 23:03

Poduszki pod silnikiem sprawne?
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez radmoc » 2016-02-20, 13:12

czasem trudno nazwać dźwięk ale jeżeli to trzask to zobacz łożyska a poduchy mogą też być przy okazji ale powinny być wibracje silnika czy się mylę?
Avatar użytkownika
radmoc
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2015-10-22, 13:27
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7 BES 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Radek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Bartez1129 » 2016-02-20, 13:44

Poduszki silnika mam słabe, jest nawet błąd poduszki na vagu. Na razie nie wymieniam bo to kupa kasy a jak spokojnie operuje sprzęgłem to nic nie czuć. Myślisz że silnik tak może stukać podskakując??
Bartez1129
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2015-08-16, 21:10
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Mefiu » 2016-02-20, 17:20

Może o coś uderza <mysli> Ciężko tak określić przez internet <mysli>
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez RomanS » 2016-02-20, 23:24

O końcówkach drążków piszesz, no a same drążki ??? Też mają przegub kulowy od strony listwy maglownicy :roll:
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Bartez1129 » 2016-02-21, 21:44

Drążków nie wymieniałem bo są bez luzów i sztywne. Generalnie żadnego luzu w zawieszeniu nie znajdziesz a na dobrej dziurze słychać takie głośne puk. Jest to dźwięk taki jakbyś miał wybity sworzeń wahacza. Co do poduszek silnika to nie czuć wibracji silnika tylko luz w przekazaniu napędu. Dodajesz gazu to czuć uderzenie i ruch lewarka i to samo przy puszczeniu gazu.
Bartez1129
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2015-08-16, 21:10
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez rolek » 2016-02-21, 22:21

Mi kiedyś akumulator stukał bo był nie przykręcony, a też chciałem pół zawieszenia wymieniać ;)
AKE@BDG + Q + manual
rolek
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 2014-11-04, 19:52
Lokalizacja: Międzyrzecz
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDG 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 12.2001

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Bartez1129 » 2016-02-24, 21:54

Na razie nie wiadomo co stuka. jak znajdę przyczynę to dam znać co było.
Bartez1129
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2015-08-16, 21:10
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez mwx » 2016-02-29, 09:23

Skręć koła w prawo, wejdź pod auto (kanał) i szarpnij mocno ręką lewym drążkiem kierowniczym w górę i w dół.
If it's got wheels, wings or tits - it's gonna give you problems.
Avatar użytkownika
mwx
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2014-07-03, 18:28
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciej

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Bartez1129 » 2016-03-03, 22:14

Szarpnąłem tak jak mówisz, czuć luz. Przekładnia do regeneracji ?
Bartez1129
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2015-08-16, 21:10
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez bumilka » 2016-03-03, 22:38

Tez stawiam na przekładnie miałem podobnie a najbardziej na bruku

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
bumilka
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 2015-05-30, 21:23
Lokalizacja: Szczecin
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciek

Re: Wszystko nowe,a dalej stuka!!!

Postprzez Arturr » 2016-03-04, 00:24

Może tylko tuleje metalowo gumowe na przekładni mają dosyć
Arturr
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 2014-08-13, 18:24
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2007

Następna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości