Wycie przy skręcaniu

Wycie przy skręcaniu

Postprzez heuk » 2015-03-29, 16:55

Witam mój problem pojawił się dziś.Podczas jazdy usłyszałem wycie przy skręcie. Domyślam się że problem może leżeć po stronie pompy lub magla.
W zbiorniczku płyn od wspomagania nie pieni się, poziom jest taki sam i czy przy skręcie czy nie nie widać pracy tegoż płynu.
Koledzy jak możecie rozwiejcie moje wątpliwości. Pacjent to Moje A6 C5 2,5 Tdi 150km 2000rok. Z góry wszystkim dziękuje
Avatar użytkownika
heuk
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 2014-09-01, 16:46
Lokalizacja: korfantów
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Kamil

Re: Wycie przy skręcaniu

Postprzez nie pamietam 82 » 2015-03-29, 17:01

Cześć.

A kiedy i na jaki płyn zmieniałeś ?

pzdr'a

Wysłane dzięki Tapatalk.
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Wycie przy skręcaniu

Postprzez heuk » 2015-03-29, 17:03

zmieniłem go pół roku temu czyli jakieś 10tyś km hym na jaki ciężko powiedzieć bo robił to mechanik.
Avatar użytkownika
heuk
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 2014-09-01, 16:46
Lokalizacja: korfantów
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Kamil

Re: Wycie przy skręcaniu

Postprzez heuk » 2015-03-29, 18:07

Dodam że wycie nasila się wraz ze wzrostem obrotów.
Avatar użytkownika
heuk
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 2014-09-01, 16:46
Lokalizacja: korfantów
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Kamil

Re: Wycie przy skręcaniu

Postprzez Andi » 2015-03-29, 19:22

heuk napisał(a):Dodam że wycie nasila się wraz ze wzrostem obrotów.

Witam , musisz sprawdzic czy pasek sie nie slizga bo napinacz juz nie daje rady , lub z innych powodow sa wieksze opory.
Elektryka, Automatyka,Zabezpieczenia,zdalne sterowanie
Serwis Turbin Wiatrowych
Avatar użytkownika
Andi
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 601
Dołączył(a): 2013-06-05, 20:23
Lokalizacja: NNM/Viborg
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Hatchback
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2009
Imię: Andrzej

Re: Wycie przy skręcaniu

Postprzez RomanS » 2015-03-29, 22:17

Andi napisał(a):
heuk napisał(a):Dodam że wycie nasila się wraz ze wzrostem obrotów.

Witam , musisz sprawdzic czy pasek sie nie slizga bo napinacz juz nie daje rady , lub z innych powodow sa wieksze opory.


W 2,5 TDI ??? No chyba, że to nie wycie a przerazliwy świst połączony ze zmrodem palonego paska :roll: No ale to raczej nie okresliłbym jako "wycie" :roll:
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Re: Wycie przy skręcaniu

Postprzez heuk » 2015-03-30, 08:35

właśnie nie jest to jakiś przeraźliwy pisk ani nic w tym stylu. nasila się to wraz ze wzrostem obrotów
Avatar użytkownika
heuk
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 2014-09-01, 16:46
Lokalizacja: korfantów
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Kamil

Re: Wycie przy skręcaniu

Postprzez RomanS » 2015-03-30, 10:24

heuk, dopytuję tak, bo ja osobiście wyraxnie rozróżniam pisk paska od wycia pompy, ale rozumiem, ze nie każdy juz to przerabiał i może odbierać to identycznie (np. moja żona :-D ).

U mnie wycie pojawiło sie jakieś dwa lata temu. Postanowiłem wymienić płyn, nie wiem jaki miałem stary ale był bardzo ciemny. Mimo, iż nie miałem wielkich nadziei na poprawę to okazało się że pomogło :-)
Płyn wymieniłem cały, kręcąc kierownicą na postoju przy niepracującym silniku (opisy sa na forum, ja tez zdaje sie to opisywałem). Nowy płyn miałem z ASO (taki jak teraz stosują- nie wnikajmy czy minerał czy syntetyk bo nie o to chodzi). Nowy był wyraznie rzadszy od starego. Pomogło, juz 2 lata jest cicho :-)
Piszesz, że miałeś zmieniany ale... no właśnie nie wiadomo na co i nie wiadomo jaką metoda, może tylko odessanie ze zbiorniczka i dolanie nowego ? :roll:
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Re: Wycie przy skręcaniu

Postprzez mwx » 2015-03-31, 10:55

Potwierdzam - staranna wymiana oliwy w układzie wycisza pompkę i ułatwia pracę kierowcy.
If it's got wheels, wings or tits - it's gonna give you problems.
Avatar użytkownika
mwx
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 2014-07-03, 18:28
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciej


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości