Wyciek czynnika klimy

Wyciek czynnika klimy

Postprzez patrykk912 » 2019-07-12, 19:23

Mam problem niedawno kupiłem samochód, po nabiciu klimy ( w norauto) i przejechaniu ok 3 tyg cały czynnik wyciekł, oddałem auto do norauto tam oglądali i ponownie napełnili żeby sprawdzić i obserwować, niestety to samo, nie całe 3 tyg i czynnika nie było, zmieniłem warsztat, w innym podobna sytuacja napełnili i szukali wycieku, niestety nic nie znaleźli i oddali auto z tekstem ze nie podejmą sie naprawy bo nie znaleźli wycieku. Stąd moje pytanie lub prośba czy ktoś może podejrzewać gdzie szukać nieszczelności, pod maską chyba ok skoro 2 warsztaty nic nie znalazły. Jedyny trop który jeszcze inny mechanik znalazł to delikatne pocenie sie przy czujniku ciśnienia przy chłodnicy, ale jak sam stwierdził nie ma pewności bo jest co prawda mokro i tłusto ale nie ma śladu kontrastu a to było w czasie kiedy była napełniona i kontrast powinien być widoczny. Jestem lekko zielony w sprawach mechaniki a proponowano mi już próbę naprawy z demontażem deski rozdzielczej żeby szukać wycieku w kabinie gdzie koszty zaczynały sie od 1500zł dlatego proszę o pomoc w celu uniknięcia aż takich kosztów tym bardziej że nie ma pewności czy to poskutkuje, to chyba tyle, pozdrawiam ;)
patrykk912
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2019-07-12, 19:12
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Patryk

Re: Wyciek czynnika klimy

Postprzez zibi06 » 2019-07-13, 14:05

Szczerze mówiąc dziwię się, że najpierw nie zaczęto od sprawdzenia szczelności przy użyciu azotu.. Cóż lepiej jest podłączyć automat, żeby sam "se" napuścił czynnika i oleju. Taka usługa jest w bardziej korzystnej cenie ...dla warsztatu.