Wymieniałem ostatnio zbiorniczek wyrównawczy.
Zauważyłem, że po ostrzejszej szarży dolny wąż jest mokry, a poniżej są ślady różowego wycieku.
Wąż założyłem tak, że "wskoczył" w swoje stare miejsce. Próbowałem nim trochę pokręcić ale wciąż pluje na łączebiu.Wyciek jest malutki, liczyłem że jakoś to się ułoży, ale chyba nie chce. Ubytek nie jest zauważalny, no ale przecież nie mogę tego tak zostawić.
Jest na to jakiś myk? Może trzeba ten wąż jakos od srodka przeczyścić? Jakieś uszczelniacze? A może trochę jeszcze poczekać? (Minął tydzień od wymiany)
Przyznam się że zalałem swojego nowego V6 TDi roztworem G13 z ASO, zamiast G12. Skusiła mnie specyfikacja G13, która sugerowałaby większą niż w różnych odmianach G12 zawartość składników smarujących i antykorozyjnych - czy to możliwe że mój wąż nie lubi z jakiegoś powodu G13?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
If it's got wheels, wings or tits - it's gonna give you problems.