Wymiana słupka AFB na AKE - głośna praca i stukot

Postprzez arri18 » 2013-10-27, 21:12

lukidb napisał(a):u mnie to na pewno nie pompa.


a zawsze zapala Ci na "strzała" i równiutko od razu chodzi? Bo moje 2,5 coś przez ułamek kuleje. Wtryski sprawdzałeś? do regulacji zawoziłeś ? dźwięk masz taki cieńki i metaliczny?

Z małopolski jesteś, tam w krk jest koleś co się na tych autach zna (brałem u niego AKE) Można by się gdzieś ustawić przez święta i porównać (o ile zdążę z turbawką)
arri18
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 2013-09-13, 17:38
Lokalizacja: Kozy/Bielsko-Biała
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Artur

Postprzez lukidb » 2013-10-28, 15:44

arri18 napisał(a): a zawsze zapala Ci na "strzała" i równiutko od razu chodzi? Bo moje 2,5 coś przez ułamek kuleje. Wtryski sprawdzałeś? do regulacji zawoziłeś ? dźwięk masz taki cieńki i metaliczny?


Na zimnym zawsze zapala od strzała, przez chwilę, zależy od pogody chodzi dość ciężko, później jest takie "pyknięcie" i zaczyna pracować normalnie, na ciepłym czasem (bardzo rzadko) trzeba ok 2-3 sekundy pokręcić. Szczerze, to nie bardzo nawet wiem jak to jest ostatnio, bo żona dostała w końcu prawko i przejęła samochód ;).
Wtryski po regeneracji (podobno) miałem wysyłać sam, ale mój mechanik się pospieszył i wysłał bez mojej wiedzy. Nie dostałem na to żadnej faktury, bo podobno zaginęła w warsztacie i to mnie trochę dziwi i martwi. Nie wiem, czy nie wyślę jeszcze raz na własną rękę do sprawdzenia.
Dźwięk jest taki jakby coś brzęczało/luźno "latało" w prawej głowicy, takie metaliczne "grzechotanie".

arri18 napisał(a):Z małopolski jesteś, tam w krk jest koleś co się na tych autach zna (brałem u niego AKE) Można by się gdzieś ustawić przez święta i porównać (o ile zdążę z turbawką)


Tak z małopolski, tyle, że bliżej Zakopanego. O fachowcu z Krakowa, a raczej z Głogoczowa wspominał Wyrwiząb w tym temacie. Byłem już nawet ustawiony na wizytę, ale niestety z braku czasu nie dotarłem.
Jak będziesz miał ochotę, to jak najbardziej możemy się spiknąć i porównać nasze grzechotniki ;)
Ja mam jeszcze dodatkowy problem z kopceniem na zimnym silniku, stąd obstawiam, że mój "fachowiec" nie posłał wtrysków do regeneracji, choć zapierał się, że były u Gładyska lub zostały naprawione metodą chałupniczą.
lukidb
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2013-07-02, 06:33
Lokalizacja: Małopolska
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: £ukasz

Postprzez arri18 » 2013-11-01, 11:44

lukidb napisał(a): takie "pyknięcie"


sorry żę teraz... w trasie ciągle :/ takie "pyknięcie"też mam u siebie. Po powrocie zaworzę auto do sprawdzenia wtrysków bo ja ciągle obstawiam jeden z nich :/
arri18
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 2013-09-13, 17:38
Lokalizacja: Kozy/Bielsko-Biała
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Artur

Postprzez Mirooo » 2013-11-12, 23:00

jak tam furka? postępy jakieś??
Mirooo
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 171
Dołączył(a): 2013-09-04, 06:24
Lokalizacja: Kraj nad Wisłą
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2003

Poprzednia strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości