Wymiana zegarów na pełny FIS

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez bendzji » 2015-12-23, 23:20

szukaj poliftowego diesla EU - podpasują na pewno 4B0 920 933G i M
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez adaskinho » 2015-12-24, 00:04

i to komplet z zegarami?
Avatar użytkownika
adaskinho
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2015-12-20, 21:47
Lokalizacja: Tarnów/Katowice
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Adam

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez bendzji » 2015-12-24, 07:45

To tylko numer licznika , nie bardzo rozumiem komplet?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez nie pamietam 82 » 2015-12-24, 08:31

Tak, wymieniasz CAŁĄ "skrzynkę" (zegary, wyświetlacze, wskazówki, elektronikę i obudowę) ;-) .

Wysłane dzięki Tapatalk.
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez bendzji » 2015-12-24, 09:14

nie pamietam 82 napisał(a):Tak, wymieniasz CAŁĄ "skrzynkę" (zegary, wyświetlacze, wskazówki, elektronikę i obudowę) ;-) .

Wysłane dzięki Tapatalk.

Aha może w ten sposób kolega myślał , nie zaczaiłbym ;):lol:
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez bumilka » 2015-12-24, 11:41

A nie przeszkadza, że obrotomierz jest inaczej wyskalowany w przypadku diesla? Legalnie zawsze do czerwonego :-D
bumilka
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 2015-05-30, 21:23
Lokalizacja: Szczecin
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciek

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez nie pamietam 82 » 2015-12-24, 13:47

<mysli> , przecież Kolega adaskinho ma 1.9 TDi (wszystko gra ;-) ) .



Wysłane dzięki Tapatalk.
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez bendzji » 2015-12-24, 14:12

Ale jazda ;):D
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez Witia » 2015-12-24, 15:45

adaskinho jak byś jednak postanowił pozostać przy półfisie to posiadam taki licznik VDO bez obudowy wyjęty z diesla 1.9
Obrazek

Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Witia
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 550
Dołączył(a): 2013-06-11, 21:31
Lokalizacja: Warszawa
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez bumilka » 2015-12-25, 11:53

No to ok, zmylił nie ten post



daniel3262 napisał(a):Witam,sorki za duble posta :-D mam następujące problemy z wymianą zegarów:
-problem jest taki, że moje zegary z fisem są z benzyny i się różnią od moich z TDI:
Obrazek
Obrazek
-Czy da się na zwykłym kablu zakodowac zegary?jeśli tak to jak mogę to zrobić
i co tu robić,odesłać je do faceta u którego kupiłem? jutro będę próbował.
bumilka
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 2015-05-30, 21:23
Lokalizacja: Szczecin
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciek

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez raper195d » 2016-11-07, 19:26

Panowie podczas montażu ramek chromowanych do licznika uszkodzilem lekko taśmę wyswietlacza 1/2 fis i nie wyswietla komunikatu. Jako że nie wchodzi w grę lutowanie tego to chcę wymienić licznik. Otóż moje audi jest 1999 i mam białe podswietlenie już i cyfrowy zegar. I teraz pytanie, czy licznik od nowych roczników can podejdzie bez gadania i czy jak zamontuje pełny fis bez manetki u mnie bedzie wyswietlac to co wcześniej na 1/2?

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka
raper195d
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2016-07-06, 17:02
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVG 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: David

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez bendzji » 2016-11-08, 07:22

Pierwsze polifty powinny działać , wszystko zależy od tego czy twój ECu skomunikuje się z licznikiem po can , bo część poliftów z roczników pozniejszych ( zwłaszcza liczniki diesla i rs6 ) nie ma w ogóle komunikacji analogowej.

Jak masz kod silnika?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez raper195d » 2016-11-10, 09:45

Avg

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka
raper195d
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2016-07-06, 17:02
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVG 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: David

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez bendzji » 2016-11-10, 10:57

Powinny wszystkie działać ,radio jakie masz?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Wymiana zegarów na pełny FIS

Postprzez raper195d » 2016-11-11, 09:35

Audi symphony

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka
raper195d
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2016-07-06, 17:02
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVG 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: David

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość