Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez scaraab » 2014-12-17, 08:43

Hej. W C5 sprawa prosta: chcesz spokój kupujesz 1,9. Chcesz ognia 2,7T i super. W C6 jest kłopot. Zarówno 2,0 jak i 2,7 i 3,0 z początków produkcji to delikatnie rzecz ujmując rosyjska ruletka. Benzyny i początkowe TSI to w ogóle pomyłka (oczywiście chodzi o nagary). moje pytanie to od jakiego rocznika można względnie bezpiecznie (tzn: nie obsiadające głowice, pompy oleju, wtryski, napinacze faz rozrządu itd) kupować auto zwracając uwagę na zużycie a nie wystąpienie wad wrodzonych? Przekopałem już wątek o 3,0TDI, 2,0TDI też "coś tam" poczytałem ale jakiegoś krótkiego podsumowania nie znalazłem... A wątki przyklejone jeszcze nie ukończone :cry:
scaraab
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2014-12-17, 08:24
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2014-12-17, 17:32

Przemek, myślę, że nie istnieje ani jedna ogólna recepta optymalna. Gdybyś zechciał naświetlić interesujący Cię zakres cenowy (realnie, nie na zasadzie "jak najmniej"), byłoby łatwiej wytypować przedział wiekowy i typ silnika oraz doprecyzować priorytety jak i niezbywalne kryteria zakupu ;-) .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez scaraab » 2014-12-17, 19:16

Miałęm a6 c5 avant AWX z 2002r po chipie na 167ps. Chodził mi idealnie oszczędnie bez awarii (no może poza zamkami i końcówkami drążków kierowniczych). Sprzedałem koledze i dalej się cieszy bezawaryjnością (obecny przelot 230tyś). Założenia podobne: duże kombi (rodzinka) moc min 140ps, najlepiej diesel bo lubię charakterystykę tych silników i potencjał niskiego spalania. W grę wchodził a6 c6: 2,7 i 3,0 tdi bo potencjalnie niewiele zdawał się mieć awarii. Po wątku o napinaczach łańcuchów faz rozrządu i ogólnie o potencjalnych kosztach trochę mnie przystopowało. 2,0tdi na PD odpada bo jakoś nie uśmiecha mi się silnika wymieniać. 2,0TDI CR podobno lepiej więc czemu nie. A 2,7 i 3,0 TDI od którego rocznika i do jakiego przebiegu jest spokój? Na razie sonduję "zasady" rozsądnego podejścia do zakupu auta CCCO. Cena na razie ma pomniejsze znaczenie ale podejrzewam że nie będę chciał przekroczyć 40tyś.zł. Jeśli uznam że bez sensu kupować nowsze goneracje VAG-ów to poszukam B5fl z 2004-5r 1,9tdi lub 2,0PB, lub A6 C5 w podobnej opcji za połowę tej sumy i nie będę też cierpiał specjalnie. Choć ceny C5 1,9TDI w Niemczech mnie powaliły: najdroższą jaką znalazłem z 2004r z przelotem na poziomie 160tyś km kosztowała 37tyś zł przed opłatami i to z "kraciastą" materiałówką... :-|
scaraab
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2014-12-17, 08:24
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2014-12-18, 09:01

scaraab napisał(a):Miałęm a6 c5 avant AWX z 2002r po chipie na 167ps. Chodził mi idealnie oszczędnie bez awarii (no może poza zamkami i końcówkami drążków kierowniczych). Sprzedałem koledze i dalej się cieszy bezawaryjnością (obecny przelot 230tyś).

Przy takich przyzwyczajeniach nie będzie Ci łatwo znaleźć GODNEGO, wartego uwagi następcy.

scaraab napisał(a):Założenia podobne: duże kombi (rodzinka) moc min 140ps, najlepiej diesel bo lubię charakterystykę tych silników i potencjał niskiego spalania. W grę wchodził a6 c6: 2,7 i 3,0 tdi bo potencjalnie niewiele zdawał się mieć awarii. Po wątku o napinaczach łańcuchów faz rozrządu i ogólnie o potencjalnych kosztach trochę mnie przystopowało

I dobrze. Niestety ale kłopoty z rozrządami, kolektorami, wtryskiwaczami, elektrycznymi "przepustnicami" nie są opowieściami z mchu i paproci, tylko twardą rzeczywistością, można powiedzieć, że każdego właściciela A6 sprzed RM2007, ale często również modeli późniejszych.
Zważywszy, że czas szybko mija, a realnych kilometrów (nie licznikowych) szybko przybywa - ryzyko ewentualnej wtopy wzrasta i nie sposób tego zbagatelizować.

scaraab napisał(a):2,0tdi na PD odpada bo jakoś nie uśmiecha mi się silnika wymieniać. 2,0TDI CR podobno lepiej więc czemu nie.

2.0 TDi z CR rzeczywiście jest kuszące. W takiej konfiguracji w grę wchodzi jedynie model poliftowy (RM'2010) : http://www.audi.de/dam/nemo/customer-ar ... _tdi_0.pdf ,

ale ja bym jednak sugerował produkcję nieco późniejszą, co najmniej schyłkowego 2010 (RM'2011).

scaraab napisał(a):A 2,7 i 3,0 TDI od którego rocznika i do jakiego przebiegu jest spokój?

Również tylko modele poliftowe, najlepiej od RM'2010. Awaryjność praktycznie we wszystkich punktach zapalnych znacząco spadła i trudno już wyznaczać jakieś graniczne przebiegi, jednak dalej nie są to jednostki idealne. Pomimo bardzo wyraźnej poprawy, sporadycznie ale wciąż jednak zdarzają się typowe awarie, nie wyłączając najgorszych, powiązanych z łańcuchami rozrządu.

scaraab napisał(a):Na razie sonduję "zasady" rozsądnego podejścia do zakupu auta CCCO. Cena na razie ma pomniejsze znaczenie ale podejrzewam że nie będę chciał przekroczyć 40tyś.zł.

Przy tej kwocie w grę wchodzi jedynie model sprzed liftu. Jedyną akceptowalną opcją wydaje się egzemplarz 2.7 - 3.0 TDi ale wyłącznie taki, w którym dotychczasowy user zdąrzył już powymieniać wszystkie kosztowne niedoróbki.
Bardzo ważne - uwaga na automatyczne skrzynie biegów. Jak się coraz częściej okazuje nie są to już równie pancerne tiptroniki jak w serii C5 i dlatego, nawet w samochodach z doinwestowanymi silnikami nie wolno bagatelizować kondycji automatu !

scaraab napisał(a): Jeśli uznam że bez sensu kupować nowsze goneracje VAG-ów to poszukam B5fl z 2004-5r 1,9tdi lub 2,0PB, lub A6 C5 w podobnej opcji za połowę tej sumy i nie będę też cierpiał specjalnie.

2.0PB "nie jedzie" ;-) :mrgreen: .
1.9TDi to tak trochę jakby drugi raz wchodzić do tej samej rzeki. Ciężko odmówić zdrowego rozsądku i pragmatyzmu ale o ewentualnej przyjemności ciężko mówić (moim zdaniem).

Ceny są jakie są. C5'tka za niemal 40 tysi. to już przesada ale za starsze auto w prawidłowej kondycji też przyjdzie konkretnie zapłacić.
Gdybym ja miał do wydania np. 35/40 tysi i chciałbym wozić rodzinkę obszernym kombi bez ciągłych kombinacji "co autor miał na myśli" likwidując kolejne niedoróbki Audi - wybrałbym poliftową Skodę Octavię Kombi z lat 2011-12, ze 140-PS'owym TDi na CR (bezawaryjność porównywalna do AWX i AVF), najchętniej z napędem 4x4 (w roli zimowego wspomagacza jest rozwiązaniem doskonałym). Auto z ta jednostką już jeździ, a jak ktoś koniecznie musi, to bez większego strachu można je podciągnąć u rozumnego tunera na jakieś 160 - 170PS z bardzo konkretnymi niutkami.
Bieżąca eksploatacja, w porównaniu do Audi kosztuje grosze, włącznie ze śmiesznie niskim zużyciem paliwa, pomimo naprawdę już akceptowalnej dynamiki.
Auto kompletnie nie wygląda ale za to jeździ za tania kasę i niejednemu miszczowi potrafi nosa utrzeć, przy bardzo rodzinnej wielkości niebywale praktycznego wnętrza.
Kilkuletnia utrata wartości nie będzie większa od różnicy kosztów eksploatacji Audi, które straci w tym samym czasie niemal tyle ile zapłaciłbyś za całą Octavię.
Ale to dla niektórych dosyć drastyczne rozwiązanie, którego trzeba chcieć i w pełni je akceptować, co dla większości miłośników CCCO jednak brzmi absurdalne i niedorzeczne... <luzik> .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez jmm » 2014-12-18, 10:16

Gdyby jeszcze byly skody octavie w konfiguracji TDI+4x4+szyberdach, to moze i sam bym nagial swoje zasady po pozytywnych doswiadczeniach z tymi autami ;-)

tap
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic Advance
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente
'85 Audi Coupe quattro 2.2
Avatar użytkownika
jmm
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 2013-07-08, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 APR 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Imię: Kuba

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2014-12-18, 11:17

jmm napisał(a):Gdyby jeszcze byly skody octavie w konfiguracji TDI+4x4+szyberdach

Jeszcze wczoraj dokładnie taka wisiała na Otomoto (+skóra).

Były też z silnikami 1,6TDi : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sk ... Car&noec=1 .

Oczywiście klasyka gatunku (Octavia I) też była dostępna z oknem w dachu i 4x4 (źródło: otomoto):

Obrazek

Octavia II po lifcie, 4x4, TDi, szyberdach (z mobile.de):

Obrazek

Wisieńka na torcie (tutaj akurat bez 4x4 ale i taki wypas można upolować):

Obrazek

... albo dołożyć trochę grosza i wybrać Superba z panoramą:

Obrazek

Ja akurat do Skody TDi (Octavia/Superb), z napędem 4x4 gorąco polecałbym mokrą skrzynię DSG6. Mam taką konfigurację w Superbie i uważam, że jest to najlepsza skrzynia jaką dotychczas miałem w swoim samochodzie (w Audi nazywana S-Tronic, rewelacja).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez scaraab » 2014-12-18, 11:54

eeech skoda chyba ciężko będzie: trochę mało miejsca na foteliki - myślałem o niej ale dziewczynki nie mają gdzie nóżek wygodnie schować i marudzą albo kopią po plecach... ;-) Co do tej samej rzeki: owszem przyjemność raczej nie ta ale z drugiej strony spokój co najbardziej cenię...
A tak z ciekawości: co tu siedzi pod maską? http://otomoto.pl/volkswagen-passat-...C35380726.html
A paszczaki B6 z silnikami 2,0TDI CR po którym roku? Aha: i ile prawdy jest że w 1,9TDI 105km po 2004r panewki przekręca?
Kurczę Piotrze wiem że Cię męczę ale jesteś jedyną osobą w sieci którą spotkałem i która udziela konkretnych odpowiedzi... :mrgreen:
scaraab
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2014-12-17, 08:24
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2014-12-18, 15:10

scaraab napisał(a):eeech skoda chyba ciężko będzie: trochę mało miejsca na foteliki - myślałem o niej ale dziewczynki nie mają gdzie nóżek wygodnie schować i marudzą albo kopią po plecach...

Szczerze mówiąc jestem zaskoczony ... . Octavia jest naprawdę przestronnym autem.
No a Superba być nie chciał (z tyłu pod względem miejsca wygrywa z nim jedynie S-klasa w wersji Lang) ?

scaraab napisał(a): Co do tej samej rzeki: owszem przyjemność raczej nie ta ale z drugiej strony spokój co najbardziej cenię...

Nie, no jasne. To jest silny argument "za". I ryzyko mniejsze.
Jednak są też trudności, na przykład z uzyskaniem plakietki EUR4 (DE), co jest marginalną niedogodnością ale warto o tym wiedzieć i pamiętać podejmując ostateczne decyzje zakupowe.

scaraab napisał(a):A tak z ciekawości: co tu siedzi pod maską? http://otomoto.pl/volkswagen-passat-...C35380726.html

BAU z EUR3. BDH (z EUR4) do B5FL nie montowano.

scaraab napisał(a):A paszczaki B6 z silnikami 2,0TDI CR po którym roku?

Tak samo jak Skody - silnik powinien być wyprodukowany co najmniej po listopadzie 2009 roku.
Warto zwrócić uwagę, że Pasztet B6, tak samo jak Octavia i Superb, wyrosły z Golfa V, stąd pomimo różnej architektury koncepcja wnętrza we wszystkich modelach jest podobna. Istotna różnica dotyczy rozstawu osi. Pomiędzy Octavią II a Pasztetem B6 jest to 20 cm, które oczywiście robią różnicę ale cudów też wcale nie ma. I śmiem powątpiewać, że całe te 20 cm wykorzystano jedynie na powiększenie przestrzeni tylnego rzędu siedzeń.

Jednak Pasztet B6 jest (przynajmniej moim zdaniem) godnym do rozważenia kandydatem i istnieje szansa, że zdobędzie się go w cenie do ok. 40 tyś.zł. z silnikiem CBAA, CBAB, CBAC lub CBBB z odpowiedniego okresu produkcyjnego.
Co do jazdy i komfortu prowadzenia jak dla mnie bajka choć rozumiem, że dla użytkownika A6 (C6 lub C7) taka deklaracja może zabrzmieć nieprzekonująco.

scaraab napisał(a):Aha: i ile prawdy jest że w 1,9TDI 105km po 2004r panewki przekręca?

Pytasz o silniki BXE i BKC.
Podobno zdarzały się takie przypadki. Podobno też niektóre silniki pokazywały kopyto, znaczy korba bokiem wyłaziła.
Nie chciałbym się kreować na wielce doświadczonego nie wiadomo kogo, ale ja akurat NIGDY nawet się nie otarłem o taki przypadek.
Ba, sam też byłem właścicielem Octavii (2005/06 jeśli dobrze pamiętam) z BXE, krajowej, parokrotnie konkretnie obitej z każdej strony, sprzedanej z podniesioną głową dobremu znajomemu z przebiegiem coś ok. 230 tyś.km. (dokładnie nie pamiętam ale ta wielkość) i silniczek tylko bzykał jak pszczółka :> ... . Zero wycieków, palił od kopa a jedyny "problem" dotyczył sporadycznego błędu świecy żarowej (taki kaprys modelu pomimo tego, że świeca była sprawna ale nie chciało mi się kombinować ze sterownikiem, wiązką, etc.).
Auto jeździ do dzisiaj i jest po programie (zrobionym już nie za mojej kadencji). Ma się dobrze i intensywnie wozi ekipę pracowników po całej PL.

scaraab napisał(a):Kurczę Piotrze wiem że Cię męczę ale jesteś jedyną osobą w sieci którą spotkałem i która udziela konkretnych odpowiedzi...

Nie wiem co odpowiedzieć :oops: :oops: . Dziękuję ;) .
Naturalnie nie jestem zmęczony i z chęcią będę kontynuował rozmowę jeśli zechcesz :] . Pamiętaj tylko, że moje opinie też są subiektywne i oparte na "skończonej liczbie" egzemplarzy. Poza tym zostaję z nadzieją, że być może ktoś się do nas przyłączy i podrzuci jakieś cenne uwagi/doświadczenia <luzik> .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez scaraab » 2014-12-18, 19:31

Bardzo Ci dziękuję Piotrze!! To ważna rozmowa dla mnie. Z jednej strony ważna bo uświadamiająca że na razie nie stać mnie na C6. Z drugiej to to że kupując paszczaka nie będę się czuł komfortowo wydając 40tysi na auto nie do końca odpowiadające moim oczekiwaniom i przyzwyczajeniom. Na 90% wrócę do bezpiecznych wód jakim jest C5 AWX/AVF. Poszukam spokojnie i bez pośpiechu coś się jeszcze sensownego pewnie jeszcze znajdzie. Te auta nie tracą już tak na wartości jeśli są prawidłowo eksploatowane, więc z odsprzedażą nie będzie problemów, i pewnie w przyszłości temat nowszego A6 avant wróci. :)
Dzięki raz jeszcze :) <piwo>
scaraab
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2014-12-17, 08:24
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2014-12-18, 19:43

Scaraab, koniecznie daj znać jak już coś kupisz ... albo zmienisz kierunek poszukiwań ;-) .
Spróbuj (propozycja/sugestia) zastanowić się nad Passatem B5FL z końca produkcji, bezapelacyjnie AWX/AVF ale też z napędem 4x4 (4motion).
Miałbyś prawdziwego rodzyna, bo nie dosyć, że doprowadzony do doskonałości AWX/AVF, to połączony z najprawdziwszym torsenem (quattro) i z ukłdem jezdnym A6 (C5).
<luzik>
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez jmm » 2014-12-19, 07:15

Ale takie wersje octavii 2 to białe kruki niestety. Temat i tak na przyszły, poza tym żonę ciężko do skody przekonać. Superb to bajka, ale nie ten budżet. A od octavii 1 wolę swoje pazdziochy :-D

tap
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic Advance
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente
'85 Audi Coupe quattro 2.2
Avatar użytkownika
jmm
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 2013-07-08, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 APR 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Imię: Kuba

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez scaraab » 2014-12-19, 17:05

A jeszcze zapytam... :) Skreśliłem na początku TSI i TFSI ale co sądzisz o tych silnikach (wersje czterocylindrowe)? Jak z osławionymi nagarami i ich awaryjnością? W sumie to silniki turbo...
scaraab
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2014-12-17, 08:24
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2014-12-19, 22:18

W Audi A6 (C6) do wyboru jest chyba tylko jeden 4-cylindrowy TFSI (wtrysk bezpośredni).
Nie ulega żadnej wątpliwości, że są to silniki wzbudzające skrajne i kontrowersyjne opinie użytkowników. Niekoniecznie w kontekście nagarów ale pod względem mechanicznym.
Niestety ale moje doświadczenia akurat z tymi jednostkami są nikłe, więc zdecydowanie nie powinienem kreować opinii w mało znanym mi temacie.

Z tego co kojarzę na naszym Forum mamy tylko jedno C6 z dwulitrową benzynką, należące do Kolegi Jakosa.
Może spróbuj go podpytać na PW, bo jakiś czas już tym jeździ i być może ma coś ciekawego do powiedzenia (?).

Ja na pewno bym takiego auta nie kupił, bo C6 wydaje mi stanowczo za ciężkie i o czym akurat miałem okazję przekonać się osobiście, pojęcie jakiejkolwiek ekonomii (pod względem zużycia paliwa), w tym przypadku, po prostu nie istnieje.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez scaraab » 2014-12-20, 20:31

Piotrze naprawdę wielkie dzięki I wyrazy głębokiego szacunku za chęć podzielenia się ważnymi dla zwykłego użytkownika informacjami. Bardzo Ci dziękuję I mam nadzieję że przyjdzie chwila gdy choć w drobny sposób będę się mógł zrewanżować!! :-)
Dzięki
scaraab
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączył(a): 2014-12-17, 08:24
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: Zakup A6C6 - pytanie o optymalny rocznik/silnik

Postprzez Piotruś » 2014-12-20, 22:24

Scaraab, najlepszą dla mnie formą rewanżu będzie gdy już po zakupie auta (bez względu na markę) napiszesz nam (a najlepiej pokażesz) co fajnego kupiłeś i które kryteria okazały się dominujące podejmując ostateczną decyzję.
Naturalnie, jeśli tylko zechcesz i pozwolisz, aż do szczęśliwego sukcesu będziemy Ci sekundowali i podpowiadali :] ... <luzik> .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Następna strona

Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości