Zakup Audi A6 C7

Zakup Audi A6 C7

Postprzez Fapcone » 2019-03-25, 15:51

Witam - tak wiem, nie przywitałem się na forum, ale na to przyjdzie jeszcze czas. Mam zamiar zakupić Audi A6 C7, najlepiej w wersji Avant - taka najbardziej mi się podoba, oraz skrzynią s-tronic.. Problemów i pytań mam wiele, więc zaczynając od tych najważniejszych, jak rozróżnić skrzynię s tronic od tych innych? Powiem szczerze, że mam zamiar przesiąść się z Mercedesa, więc skrzyń w Audi nie oglądam.. W swoim pierwszym Audi chcę s-tronica, ponieważ słyszałem o nim dobre opinie, dodatkowo powoduje to fakt, że skrzynia jest bliźniaczo podobna do DSG w Volkswagenie - działa świetnie, jedździłem Passatem 2014 2,0 TDI właśnie w konfiguracji ze skrzynią DSG. Jak wizualnie odróżnić inne skrzynie od s-tronica, oczywiście oprócz jazdy samym testowanym egzemplarzem samochodu. Następne pytanie, to na co najbardziej zwracać uwagę podczas zakupu? Nie jestem jakimś specem od mechaniki, więc będę się tutaj wspierać zaufanymi osobami, ale co jest najczęstszą bolączką tego modelu? Silnik jaki mnie interesuje to diesel - 2,0, czy 3,0? Możecie mi powiedzieć jakie to kręci spalania? Jest to dosyć ważne dla mnie, ponieważ tygodniowo potrafię zrobić ok. 1-1,5k kilometrów - cykl bardzo mieszany, w związku z czym wynik 8l w cyklu mieszanym jest dla mnie dobry, a 10, może lekko ponad w mieście, też do przełknięcia. Zależy mi, żeby silnik był żwawy - jeździłem już 2,0 177ps w skrzyni manualnej, moje odczucia są pozytywne. Najważniejsze zostawiłem na koniec - chciałbym najlepiej model 2012 i nowszy, w jakich widełkach cenowych można się spodziewać dobrego auta, które nie okaże się jakąś pułapką typu - kup i wrzuć.


Pozdrawiam, liczę na Waszą pomoc.
Fapcone
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2019-03-25, 15:13
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2010
Imię: Filip

Re: Zakup Audi A6 C7

Postprzez Piotruś » 2019-03-26, 17:04