Zawieszenie SKV

Zawieszenie SKV

Postprzez Piotrek » 2017-11-24, 17:06

Proszę o opinię, czytałem bardzo dużo o tym zawieszeniu. Wychodzi na to że MS końcówki drążków siadają, w SKV nie ma tego problemu. Cena bardzo atrakcyjna, 3x tyle ze LMO trzeba dać więc w przeliczeniu na km myślę czy nie warto
Piotrek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2017-11-11, 20:52
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Piotr

Re: Zawieszenie SKV

Postprzez nie pamietam 82 » 2017-11-24, 18:46

Jedno i drugie warte tyle samo .
30-40kkm i zmiana .

Wagowo to samo .
Reklamacyjnie też .

Tap.
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Zawieszenie SKV

Postprzez Piotrek » 2017-11-24, 21:34

Nawiązalem kontakt z bezpośrednim dystrybutorem i koszty za komplet ~4x mniejsze niż za LMO 500zł. Z racji tego raczej wybór jest prosty. Liczę żeby te 40kkm zrobić własnie.
Piotrek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2017-11-11, 20:52
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Piotr

Re: Zawieszenie SKV

Postprzez nie pamietam 82 » 2017-11-24, 21:44

Czyli wychodzi na to , że za kompletne zawieszenie (8 wahaczy , 2 stabilizatory i 2 końcówki ) zapłacisz tyle samo co za jego wymianę :D .

I to pod warunkiem , że górne śruby jako tako puszczą ;) .

Tap.
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Zawieszenie SKV

Postprzez Piotrek » 2017-11-24, 22:53

Sam wymieniał będę, śruba spinająca górne wahacze ruszona była palnikiem i wybijakiem pneumatycznym, wybita smarowana, wybiłem później samą przedłużką, drugą stronę muszę tak potraktować. Śruby wahaczy górnych sprawnie się kręcą więc nie ma problemu, dolne chyba będzie trzeba młotkiem traktować żeby wybić. Ogólnie wymiana pewnie ze 3 stówy wyszłaby. Nie ma sensu, koziołki podnośnik i dokręceniu wszystkiego po przejechaniu 1km na klocku sprawę załatwi raczej. W cenie wymiany wahaczy kupię dobre przeguby zewnętrzne. Amory Sachsa kupiłem czarne, mam nadzieję że poziom pewien zachowany sprzed lat. W dobrej cenie dorwałem z odbojami 380 zl. Poduszki nie wymieniam w dobrym stanie moje są. Dzień wolny w pracy wezmę albo w sobotę wybiorę się na wieś i wszystko zrobię. No grunt by stare śruby wyszły, reszta z młotka parę razy i wymienię. Smar grafitowy co prawda ale raz na miesiąc chyba wd te sruby potraktuje dla pewności
Piotrek
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2017-11-11, 20:52
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Piotr

Re: Zawieszenie SKV

Postprzez Don_Masters » 2017-11-26, 21:13

jak nie wymieniałeś wcześniej to zacznij w piątek i w sobotę skończysz o przyzwoitej porze, tym bardziej że dzień teraz krótki.
Avatar użytkownika
Don_Masters
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 320
Dołączył(a): 2015-07-08, 11:32
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Paweł


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość