Kolega zibi06, wyżej wrzucił tabelkę ze sterownikami i ich zastosowaniem.
Wszystkie numery sterownika z końcówką AA się zgadzają z moim sterownikiem tj:
F 4B-Y-000 001 >> 4B-Y-200 000, aczkolwiek nie mam pojęcia co one oznaczaj. Inne sterowniki już mają inne numery tylko ten jeden tworzy z moim parę.
Pełne numery mojego sterownika:
4B1 907 401 A ( DIESEL D02 )
BOSCH 0 281 010 095
Panowie liczę na waszą pomoc i jak dotąd dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Jeździłem od elektryka do elektryka i żaden nie ma o tym pojęcia, nikt się tego nie chce podjąć jestem uzależniony od waszej pomocy i własnych próbach.
Faktycznie kolego źle podałem Ci numer tego sterownika z końcówka AA to jest 4B0 907 401 AA (a nie 4B1)
Edit 13.12.15r:
Witam ponownie, panowie, na dniach zabieram się za zmianę całego zestawu.
Kupiłem: Pompę, Pegazusa ( 4B0 907 401 AE ), zegary z fisem i manetkami, i wiążkę... ech ta wiązka, nie pomyślałem i wziąłem z Angola... roboty od groma ale zostawię wiązkę stara, na szczescie nie trzeba bedzie nic lutować, rozebrałem kostki i są te same wsówki, poprostu poprzepinam i posprawdzam co do czego idzie, wiązka do kabiny i bezpieczników zostaje. Dam znac co i jak wyszło, piszę wam jak na chwile sprawa wygląda, i aby ktos nie popełnił takiego samego błędu tzn. zmiany skrzyni na manual bez upewnienia sie co na to wszystko odpowie elektronika
Pozdrawiam!
Przy okazji zapytam, może posiada ktoś pinout/ schemat sterownika 4B0 907 401 AE?
Etech w swojej bazie ma tylko schemat do sterownika ktory obecnie mam w samochodzie (skrzyni automatycznej) obecny sterownik od manuala równiez jest od silnika AKN ale manuala, a od AFB jest już inny sterownik... W sumie to i tak dojdę co gdzie miernikiem ale nie zaszkodziło by mieć schemacik.
Fajnie gdyby ktoś kto ma manual w AKN podał mi numer pompy czy rzeczywiście się różnią.