Opcja nr 1:
Marcinosv6, jeżeli dysponujesz:
- kompletnym silnikiem BAU wraz z osprzętem (najważniejsze są: pompa, wtryski, alternator)
- kompletną wiązką elektryczną do wwym. BAU
- sterownikiem silnika do wwym. BAU
... to znajdź sobie szpeca, który zdoła zaadoptować instalację samochodu do sterownika od BAU (sterownika od BAU nie zaadoptujesz do auta, możesz tylko dostosować auto do sterownika (ECU) BAU.
Z przekodowaniem ECU z automata na manual nie ma żadnego kłopotu.
W powyższej opcji, zgodnie z Twoim życzeniem, po prostu wkładasz kompletnego BAU do auta i po zaadoptowaniu instalacji samochodu pod sterownik BAU - jeździsz (różnice pomiędzy Twoją generacją samochodu a BAU sięgają aż do zbiornika paliwa ale mądry człowiek to pokona).
Opcja nr 2 jest następująca (ale w Twoim przypadku, gdy dysponujesz wszystkim, nie polecam):
- wyciągasz AAKN'a
- demontujesz z niego pompę, wtryskiwacze, alternator i wszystkie czujniki (wraz z rurką pomiędzy podstawą filtra a turbo)
- pewnie o czymś zapomniałem ale wyjdzie w praniu
- wszystkie wwym. części zakładasz do BAU i jeździsz z dotychczasowa mocą ale zdrowym mechanicznie silnikiem
W żadne inne kombinacje proponuję się nie bawić, bo stracisz cierpliwość i wylejesz dziecko z kąpielą
... .
Naturalnie chętnie odpowiem na pytania dodatkowe .... .