krzysztof.k007 napisał(a):porównuje je z tymi:http://vaglog.pl/log-004_G8Z22.html
- moim zdaniem są diametralnie inne, dlatego ja nie potrafię dokonać porównania.
Skomentuję zatem jedynie Twoje logi i Twoje wnioski.
Napisałeś:
krzysztof.k007 napisał(a):Zatem prawidłowo ustawiony kąt wtrysku w odczycie nastaw podstawowych (BS) będzie się przedstawiał nastepująco:1 kolumna .... sec2 kolumna - 835 obr/min3 kolumna - "Za późny, Late, Nach OT4 kolumna - minus 1,0 * (z tolerancją +/- 0,5*)5 kolumna - 100,2 %
i w mojej ocenie Twoje wnioski są w całości prawidłowe. Nie ma czego wyjaśniać.
krzysztof.k007 napisał(a):Zrobiłem logi z ciekawości i wyszło coś takiego:http://vaglog.pl/log-004_X8g7w.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_Yi7r9L.html
Uważam, że kąt wtrysku jest ustawiony rewelacyjnie, a przestawiacz działą tak jak powinien.
Zastanawiające jest nieco nietypowe (na tle innych) wysterowanie zawora w przestawiaczu, co może:
- nie oznaczać dokładnie niczego (możliwe)
- zwiastować początkowe problemy z działaniem (zacieraniem się) tłoczka w przestawiaczu (bardzo wątpliwe)
- być skutkiem wymiany mechanizmu przestawiacza bez ponownej kalibracji VP44 (nie wymaga jakiejkolwiek interwencji ani zmartwień)
- być skutkiem "naprawy" lub wymiany sterownika pompy bez ponownej kalibracji VP44 (znacząca niesprawność ale przecież nie będziesz z tego powodu wymieniał teraz ani remontował całej pompy)
- inne nieznane fakty ale jeśli odczyty będą stabilne nie bardzo jest potrzeba wnikania
krzysztof.k007 napisał(a):dodam tylko tyle że auto nie ma mocy na zimnym silniku poniżej 1500 obr. Po nagrzaniu i ponad 2000 jest ok.
Zastosuj się starannie do tej instrukcji : jak-vagowac-swoje-auto-t1699.html
to pogadamy konkretnie.