HatefulEvil napisał(a): za to wyposażenie miodne.
Niby fajne ale jak dla mnie RECARO całkowicie odpada.
Ból ściśniętych udami klejnotów nie jest warty żadnego poświęcenia ... .
HatefulEvil napisał(a): za to wyposażenie miodne.
zibi06 napisał(a):......106L i ........106LX to ta sama pompa, tylko że, "X" oznacza fabryczną regenerację/ "odnowienie". Dotyczy to wszystkich "odnowień".
MarcinOOOO napisał(a):Również chciałbym z Piotrem omówić sprawę mojego 2.5TDI BDG,
MarcinOOOO napisał(a):chciałbym się dowiedzieć jak mogę zapobiec katastrofie, interesuja mnie alternatywy że tak powiem uzdrowienia tego silniczek z fabrycznych bolączek, i jakie są to koszty, co było najtańsza opcja
MarcinOOOO napisał(a):co można zrobić by cieszyć się bezawaryjnościa tego silniczka
MarcinOOOO napisał(a):dla Piotra wielki wielki szacunek za tak obszerna wiedzę jaka posiada i umiejętności. Poczytałem kilka tematów i naprawdę jest tu prawdziwym Audi specem i zna się na rzeczy.
jackassZSW napisał(a):W poradniku w poście nr1 jak dla mnie czegoś ważnego brakuje otóz odmiany jak BAU z niby poprawionymi wałkami (zmieniono na puste) dalej sa awaryjne nie aż na taka skale jak wczesniejsze ale sa, otóz nie wycieraja sie a pękają, jak ktos nie wierzy prosze zapytać Świątka zajmujacego sie regeneracja i sprzedaza nowych wałków w tysiącach sztuk. poprawione Pompy VP też nie sa pancerne ale to duze przebiegi je dobijaja
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość