Sprężyny obniżające Eibach

Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez Rubio » 2013-06-11, 07:17

Jeśli ktoś szuka sprężyn poprawiających wygląd i prowadzenie na zakrętach bez utraty komfortu to polecam.
Sprężyny Eibach - 30mm

Przed:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I po:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Rubio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 2013-06-07, 11:09
Lokalizacja: Kraków
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 APR 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Imię: Dawid

Postprzez Mad_MAX » 2013-06-11, 10:54

Do Fordzisława właśnie cały czas myślę , czy obnizyć o -40mm i już sam nie wiem.

Wiadomo , że wyglądać będzie super ale właśnie obawiam się komfortu.
Avatar użytkownika
Mad_MAX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 391
Dołączył(a): 2013-05-30, 17:18
Lokalizacja: Kraków
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1995
Imię: Iwo

Postprzez Rubio » 2013-06-11, 11:05

Przy Eibachach naprawdę mało stracisz komfortu zwłaszcza że zostają ori amory...
Rubio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 2013-06-07, 11:09
Lokalizacja: Kraków
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 APR 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Imię: Dawid

Postprzez olo_gsm » 2013-06-12, 21:12

Ja ma podobne odczucia ze sprężynami Weitec. Testuję już trzeci komplet tych sprężyn w różnych autach i jest napradę git.
Avatar użytkownika
olo_gsm
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 2013-05-30, 21:08
Lokalizacja: Włocławek
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Olek

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez slawinio82 » 2014-02-11, 21:04

a czy do avanta takze można je zastosować???
slawinio82
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 137
Dołączył(a): 2013-08-19, 06:44
Lokalizacja: podkarpacie
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDG 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Sławek

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez nie pamietam 82 » 2014-02-11, 21:42

Mad_MAX napisał(a):Wiadomo , że wyglądać będzie super ale właśnie obawiam się komfortu.


W A4 miałem zółte APEX"y, wygląd ok ale komfort jazdy spadł, szczególnie jak miałem 2 lub 3 pasazerów z tyłu :-|
Trzeba było bardzo uważac na każdym krawęzniku a progi zwalniające to tylko pod skosem <uoee> <uoee> <uoee>
Osobiście wolałbym teraz zainwestować w dobry gwint. <okok>

Obrazek
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez egoonn » 2014-02-12, 17:21

olo_gsm napisał(a):Ja ma podobne odczucia ze sprężynami Weitec. Testuję już trzeci komplet tych sprężyn w różnych autach i jest napradę git

zgadzam sie tez duzo ludzi ma i ja sam posiadam -40 siada równo jak pisza i komfort jakis jest zachowany
ANIMAL
Avatar użytkownika
egoonn
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 279
Dołączył(a): 2013-12-16, 21:30
Lokalizacja: IRL
Model: BMW 530xD
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 M57N2 231KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Automat
Rok: 2003

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez sosna » 2014-02-12, 17:52

ja ze swoich H&R -40 mm tez jestem zadowolony ale bedzie chyba zmiana na gwint 8-)
Avatar użytkownika
sosna
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 387
Dołączył(a): 2013-07-09, 10:44
Lokalizacja: Stuttgart//Jarosław
Model: A6 C6
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDW 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez endriu_op » 2014-03-22, 10:36

Koledzy, może ktoś się wypowie jak wygląda użytkowanie spręzyn obniżających przy zachowaniu ori amorów. Czy wszystko jest ok? Czytałem wiele opinie że na początku jest wszystko dobrze a po miesiącu amory nadaja się do wymiany. Zastanawiam się na zestawem eibach pro kit - 30, tylko nie wiem jak to będzie chodzić z tymi standardowymi amorkami przy zawieszeniu 1BA
Temat z moją SKARBONKĄ
Avatar użytkownika
endriu_op
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2013-11-03, 22:41
Lokalizacja: Opole
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Andrzej

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez sosna » 2014-03-22, 12:56

Do -30 mm nie ma problemu ale powyżej amorki dostają po du..ie
Avatar użytkownika
sosna
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 387
Dołączył(a): 2013-07-09, 10:44
Lokalizacja: Stuttgart//Jarosław
Model: A6 C6
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDW 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez endriu_op » 2014-03-22, 13:05

Sosna dzieki za odp. czyli wszystko powinno poprawnie chodzić, gdzieś wyczytałem że na ori amorach bedzie chodził jak ping pong
Temat z moją SKARBONKĄ
Avatar użytkownika
endriu_op
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2013-11-03, 22:41
Lokalizacja: Opole
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Andrzej

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez nie pamietam 82 » 2014-03-22, 20:07

endriu_op, czyli jednak look a nie pełen komfort. To mi się podoba <okok> Na 18'' taka szpara na 1BA wygląda <uoee>

Pełne poparcie z mojej strony i doping <radocha> <radocha> <radocha>

pzdr
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez endriu_op » 2014-06-30, 16:55

Rubio napisał(a):Jeśli ktoś szuka sprężyn poprawiających wygląd i prowadzenie na zakrętach bez utraty komfortu to polecam.
Sprężyny Eibach - 30mm

Dołączam do grona szczęśliwców <rotfl> posiadających Eibach Pro Kit - 30 mm (udało mi się wyrwać na alledrogo w bardzo fajnych pieniążkach) również bardzo polecam i namawiam tych którzy się wachają przed wymianą. w komforcie nie zauważyłem jakiejś sporej różnicy ale w prowadzeniu auta - kolosalną. <okok>
Pozdrawiam
Temat z moją SKARBONKĄ
Avatar użytkownika
endriu_op
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2013-11-03, 22:41
Lokalizacja: Opole
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Andrzej

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez elioneq » 2016-05-23, 15:06

Cześć, pozwólcie że się dołącze do tematu... Chciałbym u siebie założyć sprężyny obniżające 40mm, czy w takiej sytuacji będę musiał zmienić ori amory na sportowe? Opinie na ten temat są podzielone... btw mógłby ktoś wkleić linka z takimi sprężynami? zielony jestem w temacie. :oops: Nie wiem jak, gdzie i dlaczego :-P
Było:
-Audi A4 B5 1.8T quattro 180ps+chips
-Toyota Avensis 2.0 D-4D 1AD-FTV 126ps+chips

Jest:
-Opel Insignia 2.0 CDTI A 20 DTR
-Audi A6 C5 3.0 ASN 220ps
Avatar użytkownika
elioneq
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 2016-05-22, 16:34
Lokalizacja: Brzeg
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2001
Imię: Paweł

Re: Sprężyny obniżające Eibach

Postprzez dziii » 2016-05-23, 20:53

Opinie masz różnie bo każdy pokonuje inne drogi i inne dystansy. I później jednym starcza na dłużej taki amor a innym nie. Tutaj bardziej patrzyłbym jak dany amor będzie tłumił skoki itp. ale ogólnie rzecz biorąc wymieniasz sprężyny na -40mm wymieniasz też amory i tyle. Bez kombinowania i drogą na skróty.
Avatar użytkownika
dziii
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2016-02-22, 10:45
Lokalizacja: wlkp. Ciołkowo
Model: A6 C6
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7 AZA 169KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2006
Imię: Krystian

Następna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości