Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez alukard87 » 2015-10-03, 15:19

wtrysk wymieniony niestety kontrolka ESP dalej świeci ;/

błąd
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent


niestety nie moge zalogować 004 a juz wogóle Bs bo coś mam nie tak z vagiem ;/ niby jest aktywowany a jak probuje logovac to wyskakuje blad o nie pelnej wersji ;/
moze sie ktos podzielic ?? :( alukard@o2.pl
alukard87
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 2013-05-31, 11:17
Lokalizacja: Rajcza
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004,12
Imię: Mateusz

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez sloniu » 2015-10-04, 11:44

Może przestawiła Ci się data, ważne dla oprogramowania ;)
Audi A6 C5 2.5 TDI Q AKE 01' - in use
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold ;(
Fiat 125p 1,3 74' -still in use ;)
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Avatar użytkownika
sloniu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 2013-12-10, 16:36
Lokalizacja: Gdynia
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001/02
Imię: Karol

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez alukard » 2015-10-04, 14:34

udało się ;/
wogóle nie reguluje katem wtrysku ?? z tlumika strasznie kopci i smierdzi źle spaloną ropą
zatarł sie tłoczek ?? ;/ czy coś innego ??


Obrazek


Obrazek
alukard
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2015-05-22, 14:22
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2004
Imię: Mateusz

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez Dovre » 2015-10-04, 18:07

alukard napisał(a): z tlumika strasznie kopci i smierdzi źle spaloną ropą

Miałem identyczne objawy, powód zatarty tłok regulatora kąta wtrysku - wymieniony z membraną i jakimś zaworkiem.
Dovre
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2015-09-06, 19:32
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2004

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez alukard » 2015-10-04, 18:10

Dovre,
komu oddales pompe??
jaki koszt naprawy ??
alukard
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2015-05-22, 14:22
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2004
Imię: Mateusz

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez Dovre » 2015-10-04, 19:14

Pompę zawoził mechanik, cała zabawa kosztowała mnie prawie 2000 PLN
Dovre
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2015-09-06, 19:32
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2004

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez alukard » 2015-10-04, 19:20

demontaz, montaż + naprawa ?? :cry:
alukard
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2015-05-22, 14:22
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2004
Imię: Mateusz

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez Dovre » 2015-10-04, 19:49

alukard napisał(a):demontaz, montaż + naprawa ?? :cry:

Tak
Dovre
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2015-09-06, 19:32
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2004

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez alukard » 2015-10-04, 21:09

Dobra trzeba wziasc sprawe w swoje rece :) (puki co zaden mechanik nie mial nigdy mojego samochodu :) jedynie kiedys "Papla" ktory spie.... mi glowice ale mniejsza o to )
Brał się ktoś kiedyś za wymianę takiego tłoczka ?? trudne jest wyciągnięcie ?? na co zwrócić uwage, zeby poskladac spowrotem jak było ?? (ma ktoś jakiś rysunek poglądowy dokładnie tego elementu ? ) moze sie cos przestawic ? z tego co widzę da się go kupić, tylko nasuwa się pytanie co w przypadku gdy tłoczek jest mocno zatarty?? analogicznie zatarta będzie gładz w korpusie. Wtedy jako regeneracja, zostaje wymieniany caly korpus pompy ? Czym ewentualnie delikatnie samemu przepolerować tą gładz ??
alukard
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2015-05-22, 14:22
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2004
Imię: Mateusz

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez Don_Masters » 2015-10-05, 20:31

może to ci się przyda
Obrazek
Avatar użytkownika
Don_Masters
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 320
Dołączył(a): 2015-07-08, 11:32
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Paweł

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez Dovre » 2015-10-05, 20:34

Tu ktoś się bawił ale nie napisał jak się skończyło: (link do innego forum usunięty przez nie pamietam 82) .
A w tym wątku masz opisane przez Piotrusia gdzie ten tłoczek się znajduje: czy-pompa-do-regeneracji-blad-550-nie-przestawia-zaplonu-t1269.html
Dovre
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2015-09-06, 19:32
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2004

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez alukard » 2015-10-06, 13:18

Dzieki Panowie za chec pomocy ale niestety Don_Masters, na tym rysunku akurat tego nie ma :)
Dovre, gdzie sie znajduje itd.. to wiem, tylko nie wiem czy po moich logach to dokładnie to on jest zatarty ..... Interesuje mnie co jest pod tą kompułka, co tam w środku jest na co zwrócić uwagę przy rozbieraniu, jak ustawic tłoczek itd.. poźniej reszte czesci. Jest to pompa wtryskowa i wiem że tam każdy element ma swoje określone miejsce. rozbierałem w JTD rozbirałem VP37 i jest to dość skomplikowane urządzenie a szczególnie poustawiać pozniej tak zeby odpaliło :)
alukard
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2015-05-22, 14:22
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2004
Imię: Mateusz

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez Bakus86 » 2015-10-06, 23:12

alukard napisał(a):tylko nie wiem czy po moich logach to dokładnie to on jest zatarty

alukard, a wymieniłeś wtrysk sterujący ??
Bakus86
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 2013-08-11, 14:54
Lokalizacja: pomorskie
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2005
Imię: £ukasz

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez alukard » 2015-10-07, 12:48

Bakus86,
1 post 2 str. :)
tak wymieniłem
alukard
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2015-05-22, 14:22
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2004
Imię: Mateusz

Re: Zaczęło się ;/ BAU błąd 00542

Postprzez alukard » 2015-10-08, 19:44

Wykrecilem pompe ale tłoczek ani drgnie ....
wie ktoś czy chodzi to lekko czy tak ciężko ?? moim zdaniem jest zapieczony, zardzewiały nie wiem nie da sie go ruszyc .... ;/
a boje sie ze cis wyrwe złamie itp ....
alukard
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2015-05-22, 14:22
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2004
Imię: Mateusz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości