Witam wszystkich raz jeszcze. nie ukrywam iż z oczywistych powodów przeglądałem to forum. Mój problem leży w turbinie. I tak kolejno, całe zawieszenie zrobione, nadwozie również- oklejone, amory KONI nowe itd itp. Skrzynia zrobiona, Cały dolot zrobiony, wymienione chłodnice i intercooler, całość szczelna ani kropelki oleju. Podciśnienie zrobione, wymienione wężyki, zaworek zwrotny, sprawdzona vakum pompa, całość trzyma podciśnienie na vakum pompce. EGR wyczyszczony, dolot wyczyszczony, wymieniony N75 ori, wtryski w granicach normy (chyba) aczkolwiek super nie są zwłaszcza 1szt. Silnik pracuje równo i w moim mniemaniu ładnie. Problem powstał przy czyszczeniu tubo. Było złożone bez kołka centrującego, więc po wyczyszczeniu, przeszlifowaniu gniazda gdzie pracują łopatki żaluzji i złożeniu okazało się że zderzak i sztanga do wyregulowania z prostej przyczyny. Generalnie sztanga chodzi lekko i gładko w całym zakresie, kwestia tylko regulacji i tu się pogubiłem w wykresach ciśnień i wielokrotnym kręceniu. Poniższe logi zrobiłem w fazie kiedy zaczął w miarę normalnie jeździć ale nurtuje mnie że ...(zaznaczam według mojej niewielkiej wiedzy) przeładowuje - odcina i pomału wraca do zadanego ciśnienia. Ale nie mnie oceniać, są tu na pewno ludzie wiedzący o co kaman Proszę ładnie o ocenę logów. Pozdrawiam.
011 BS http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
010, 011 DYNAMICZNY http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... wpMAAAA%3D
004 BS http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... KqcMKmAAAA
003 BS http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... AAAA%3D%3D
003,005,008 http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... oMN8OUAAAA
000 http://log.malonetuning.com/chart/23643 ... lXsAAAA%3D
011 DYNAMICZNY http://log.malonetuning.com/chart/23639 ... wo8AAAA%3D