Witam.
Muszę was poprosić o pomoc z tym silnikiem 2.5 TDi. Oraz o co chodzi z tym kontem wtrysku.
Mianowicie silnik spisywał się do tej pory ok. Wczoraj podczas jazdy zaświeciła się kontrolka (chyba od esp, Trójkąt z wykrzyknikiem w środku ze strzałką dookoła ) Jak gasła było ok. jak się świeciła auto przymulone.
VCDS
Znaleziono 1 błąd:
00550 - Regulacja kąta początku wtrysku
08-10 - Granica regulacji przekroczona - Sporadyczny
Kody gotowości: B/D
Kontrolka zapala się gdy w zielonej ramce(zrzut poniżej) Pokazują się: 0.0 PGMP (auto zamulone) Po pojawieniu się 0.0 PGMP ta wartość już zostaje na dłuższą chwilę, lub do przygazowania DO 2000 obr. , lub ponownego startu silnika.
Moje pytanie:
Czy powodem tego zachowania może być czujnik "elektromagnetyczny zawór przestawiacza wtrysku" ?
A tutaj z (BS)
Podpowie ktoś czy na tych zrzutach powyżej ustawienie konta dobrze wygląda ?
Dodam jeszcze że izolacja z przewodów wychodzących z ECU pompy do zaworu przyspieszacza "obleciały" z izolacji.Izolacja się pokruszyła a nich po prostu. Zajmę się tymi przewodami w pierwszej kolejności(autko stoi ,aż wymienię te kabelki albo zawór ) .
Z góry dziękuję za sugestię .Pozdrawiam
No więc tak:
Stwierdziłem ,że trzeba zrobić ten kont wtrysku. Wygląda tera jak poniżej :
jednak czasami nadal pojawiają się 0.0 PGMP . Ale jest dużo lepiej niż wcześniej.
W okienku (actual.start 8-16 BTDC) po prostu wartości czasami są dobre , a czasami są niestabilne. w ostateczności pojawia się wartośc 0.0 PGMP
Stwierdziłem że sterownik nie może wysterować odpowiedniej wartości(CO JEST MAŁO PRAWDOPODOBNE MOIM ZDANIEM ) , raczej zawór regulacji konta nie daje rady.Lub tłoczek się przyciera .
W domowych warunkach raczej tego nie sprawdzę.